Gå til innhold

Flere som ser fram til kong vinter?


Nils A

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

The winter is coming....

winter-is-coming.jpeg.492x0_q85_crop-smart.jpg

Dessverre ikke før etter nyttår :(

Ellers er vinter helt greit det. Blir som regel litt mindre spontan aktivitet til fordel for mer lesing, og det er jo i grunn en fin ting for de av oss som liker å lese en del :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine første 19 år bodde jeg på tjukkeste Østlandet, og har alltid gledet meg som en unge til vinteren! Skiføre, basing i snøen og røde kinn som følge av mange minusgrader :D De siste årene har imidlertid mesteparten av vintrene blitt tilbragt i Bergen, og noe mer deprimerende skal man lete en stund for å finne. Regn, slaps, regn, vind, regn og mer slaps. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg som den ungen jeg er!! Blir godt med litt mer behaglig tempratur ute! Er for varmt i Oslo nå for en stakkars nordlenning...

Men er det noe jeg virkelig HATER med vinter, så er det Osloby vinter. Har ikke vært utenfor ring 3 på vinterstid enda, men innafor kan de ikke brøyte skikkelig og de har like mye salt på veiene som det er snø. Jeg har lyst å gråte hver gang jeg ser disse hodeløse tullingene kommunen har satt til å brøyte snø... Snøen blir ikke borte av å kjøre over den 5-6 ganger, og det var jeg frekk nok til å fortelle en av dem. Unger i nordnorge er flinkere å måkke snø enn mange av de som brøyter gatene i Oslo sentrum....

MEN, i år skal jeg prøve korketrekkeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...