Gå til innhold

Hva er det beste fat loss produktet til salgs i Norge?


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Medlemsskap på treningssenter....

retard svar

Joggesko (y)

retard svar

OT: Ingen fat-loss produkter i norge som faktisk fungerer merkverdig, da alle stoffene som faktisk har noen virkning er ulovlig i Norge.

Om du tar turen over til sverige kan du teste ut feks Perfect fat loss fra scitec nutrition. den funker hvertfall, er ikke noen wow-faktor på resulatene, men merkes ihvertfall litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia? Kan ikke folk svare på en ordentlig måte? Var det noe idiotisk på måten jeg stilte spørsmålet som kvalifiserte til å samle en haug med fjols innpå her??

Ye, im mad brah!

Sir Sondre og Strong retard liker hverandre tydeligvis. Merkelig hvordan idioter tiltrekkes av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for alle sammen å holde seg til temaet her, og tenke litt over tonen. Samtidig må du godta svar som f.eks forteller deg at produktene som du får tak i ikke har noen spesiell effekt. Det er ikke å være retard, det er sannheten.

(Og dette var skrevet som moderator)

Ingen som har klagd på at produktene man ikke får tak i har noen spesiell effekt. Var vel heller det at man blander inn treningssenter og joggesko når det er snakk om fat-burn produkter.

Og det er retard, nå kalte jeg vel ikke de for retards heller men svaret de kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du spesielt bør tenke over tonen din fremover. Jeg gidder ikke skrive det på PM engang. Skjerpings.

Hva er feil med tonen min her? Har ikke gått til person-angrep på noen. Når de kommer med et svar som ikke overhode hjelper trådstarter og bare er for og være rasshøl må jeg kunne si at det er et crap svar, legg også merke til at jeg faktisk svarte på det han trengte hjelp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...