Gå til innhold

Hva er det beste fat loss produktet til salgs i Norge?


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Mulig det hjelper deg, men følgende 2 har vært omtalt på fitnessbloggen:

Markedets kraftigste fettforbrenner? - Fitnessbloggen

Fettforbrenner med dokumentert effekt? - Fitnessbloggen

Aldri prøvd Frenzy Fat Loss faktisk, skal testes!

Ripped Freak har jeg prøvd derimot, syns ikke den kunne sammenligne seg med Perfect Fat Loss. Nå skal det sies at jeg ikke brukte den i mer enn 3 uker tho, men merket ingen spesiell virkning på de 3 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hørt om noen fatloss som fungerer, uten om de som reklamerer for det. "jeg mistet 20 kg met 30days", vel, du får betalt for å si det, har du virkelig mistet så mye vekt pga 30days, eller er det kanskje det faktum at du har lagt om kostholdet å begynt å trene? Har du i det hele tatt mistet så mange kg?

Hakke trua på sånt dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig mening er at produktene er ikke verdt prisen, og bare for at noe er målbart betyr ikke at det er merkbart. Så tror nok du merker at kontoen blir slankere fortere en midja. Men igjen, man må nesten bare gjøre seg opp sin egen mening. Men en ting som er sikkert jevnt over er at det er ingen som har blitt i god form kun pga et slikt tilskudd. Så om man ikke er 100% strukturert med kostholdet så vil en neve nøtter den uka nok utjevne hele den eventuelle gevinsten av tilskuddet, noe man skal være bra velstående for å kunne rettferdiggjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig mening er at produktene er ikke verdt prisen, og bare for at noe er målbart betyr ikke at det er merkbart. Så tror nok du merker at kontoen blir slankere fortere en midja. Men igjen, man må nesten bare gjøre seg opp sin egen mening. Men en ting som er sikkert jevnt over er at det er ingen som har blitt i god form kun pga et slikt tilskudd. Så om man ikke er 100% strukturert med kostholdet så vil en neve nøtter den uka nok utjevne hele den eventuelle gevinsten av tilskuddet, noe man skal være bra velstående for å kunne rettferdiggjøre :)

True that, however. Når jeg tar Perfect Fat Loss så får jeg mindre appetitt, altså blir ikke like gira på det småspisinga, noe som igjen kan hjelpe til og klare og holde en diett på underskudd. Vet ikke på hva som forårsaker dette eller om det bare er place-bo

Sånn jeg føler det ihvertfall, kun på PFL fra scitec nutrition jeg har merket dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Grønn te har jo dokumentert effekt på økt kaloriforbrenning. Men effekten er kun 100-200 kcal pr dag, så om man ikke har et underskudd gjennom kosten fra før så vil man ikke merke store forskjellen.

Flere av fatburnerne inneholder grønn te, eventuelt kan man drikke 5-6 kopper grønn te til dagen eller lage sukkerfri iste.

Fatburnere har i tillegg ofte virkemidler som koffein og geranium for å gi en stimulerende og oppkvikkende effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok vann også vil jeg tro.

OT: En kompis utfordret meg til å være mann og spise en haug med slike. Jeg sa nei, han gjorde det selv og tilbragte de neste 2 timene med et dusjhode i kjeften og ble alvorlig nedkjølt. Vil tro han hadde god effekt på termogenesen i timene etter.

Litt tilvenning da. Jeg spiser endel chili (ikke 12 til dagen da) og har gjerne en hel chili i en porsjon omelett. Må nok ha 3 stk i omeletten om det skal bli sterkt (eventuelt bruke sterkere chili).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok vann også vil jeg tro.

OT: En kompis utfordret meg til å være mann og spise en haug med slike. Jeg sa nei, han gjorde det selv og tilbragte de neste 2 timene med et dusjhode i kjeften og ble alvorlig nedkjølt. Vil tro han hadde god effekt på termogenesen i timene etter.

Melk nøytraliserer det raskt. Tips til neste gang... gjem melka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...