Gå til innhold

Hva er det beste fat loss produktet til salgs i Norge?


Bicepsbro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi prøver å unngå at folk reklamerer bevisst når de er sponset eller selger produktene.

Har fått pm om det, så er klar over grunnen... Litt dumt da jeg brukte samme produktene når jeg ikke var sponset.... Hadde jeg dog ment produkter fra noen andre var bedre hadde jeg sagt det, jeg har ingen pålegg om å skrive om min sponsors produkter mot egen vilje eller erfaring av produkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pm om det, så er klar over grunnen... Litt dumt da jeg brukte samme produktene når jeg ikke var sponset.... Hadde jeg dog ment produkter fra noen andre var bedre hadde jeg sagt det, jeg har ingen pålegg om å skrive om min sponsors produkter mot egen vilje eller erfaring av produkter

Jeg har ikke vært voldsomt aktivt på forumet, så jeg har ikke den fulle oversikt. Og det er nødvendigvis ikke slik at vi mener du lyver, men det skaper en viss interessekonflikt å være sponset av noen og anbefale de samme produktene.

Det er andre her som også er sponset eller har interesser i ulike kosttilskuddleverandører, uten at de viser det så tydelig.

Jf. eksempelvis Asle

Mine favoritter er, i rekkefølge:

1: Grønn te, i kapselform og som vanlig trukket te

2: Kaffe

3: Alt som inneholder greie mengder koffein, theanin eller theobromin. Gjerne ALCAR og tyrosin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se ut av vinduet, så ser du trolig et fjell eller ti. De er gratis å besøke toppen på, og fettet blir igjen der oppe.

Om det hadde vært noen effektive piller mot fett/overvekt, som ikke var helseskadelige, ville vi da hatt en fett epidemi i hele den vestlige verden? (Svaret er nei forresten) Klart det sikkert finnes noen piller der ute som kan hjelpe folk fra 7 til 5% BF, men de færreste her inne er på det nivået, og vil trolig ha bedre effekt av å ta seg en pils eller grandis mindre i helgen.

Siden vi har lagt mannligheten her inne på hyllen, så kom jeg over en fin måte å lage "is-te" på. Lurer kanskje på om det var på denne bloggen? Teblader i vann + litt stevia > to timer i kjøleskapet, fjerner sultfølelsen på PF rimelig raskt, og grønn te har en haug av helsefordelere også.

/Jau, stuptrøtt, da rambler jeg så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi har lagt mannligheten her inne på hyllen, så kom jeg over en fin måte å lage "is-te" på. Lurer kanskje på om det var på denne bloggen? Teblader i vann + litt stevia > to timer i kjøleskapet, fjerner sultfølelsen på PF rimelig raskt, og grønn te har en haug av helsefordelere også.

Var Asle sin artikkel på myrevolution det:

Sunn og søt iste med Stevia, en ny og bedre metode - MyRevolution

Har prøvd denne måten selv og det blir veldig god is-te. Lager en liten om gangen så en kan ha stående en karaffel i kjøleskapet. Er jo ikke bare fettforbrenningen her, men grønn te har mange andre helsefordeler som ikke cola light har :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har importert en haug med hele grønne og hvite blader fra Kina. Klasseforskjell på det og alt annet jeg har prøvd i Norge. Går fint med knuste blader/teposer også, men den blir noe bitrere da bladene ofte er litt eldre.

Du gjør alt så komplisert. Te importert fra kina, kanel fra sri-lanka, afrikansk mango fra senegal....

Du burde starte egen import ...

Har en skikkelig te butikk i stavanger da, så er nok litt ferskere blader enn lipton posene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frkschei , lettere å si noe fornuftig om den om du legger ut ingredienslisten :) Krystallkulen sier koffein, muligens krom, grønn te, capsaicin, l-karnitin og evt noe frukt/plante-ekstrakt.

Vell, den kom fra musclefactory.nu (fikk den av broren min) og jeg finner den ikke der.. Står ikke på boksen hvordan den skal doseres heller, så ble litt skeptisk!

Innhold:

Tx 950 Blend, 863mg (pr. serving)

Green tea extract (camellia sinesis) (leaf), yerba mate (ilex paraguariensis) (bark), cayenne (capsicum spiecies) (fruit), jaborandi (pilocarpus pennatifolius), cocoa (standardized to contain 7% theobromine) (theobrma cocoa) (bean), l-phenylalanine (as l-alpha-amino-beta-phenylpropionic acid), green coffee bean extract, nadh (as nicoyinamide adenine dionucleotide)

Bioperine (piper nigrum) 5mg (pr. serving)

Håper dette ga litt mer mening :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor denne effekten er i mennesker gjenstår å finne ut av, men det er indikasjoner på at andre litt mindre og mer hårete pattedyr kan ha nytte av den i forhold til de første tingene du nevner, med litt godvilje.

Den siste der..Hvor har du det fra?

Det er bra du ble skeptisk fordi det var feil tistel jeg skrev om til slutt der, det er ikke storborre , men mariatistel som virker sånn. Og det fant jeg her Milk Thistle Benefits | Benefits of Milk Thistle | Milk Thistle Guide Begge tistlene senker blodsukkeret og kolesterolet. Storborre(burdock) reduserer ødem og øker stoffskiftet. Beklager rotet (som skyldes at jeg skrev om tistlene på samme ark)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...