Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Hva slags feilmelding?

Skal se om jeg får opp noe kode neste gang, det kommer en rute med masse koding/skrift i stedet for varslene som skulle vært listet der. Om du bare fysisk trykker på varsler en gang til, eller trykker oppdater på siden pleier det å forsvinne med det samme.

Skal se om jeg får opp noe kode neste gang, det kommer en rute med masse koding/skrift i stedet for varslene som skulle vært listet der. Om du bare fysisk trykker på varsler en gang til, eller trykker oppdater på siden pleier det å forsvinne med det samme.

Den koden vil jeg VELDIG gjerne ha ja hehe

Vet ikke om dette er en teknisk feil eller hva det er, men jeg stussa litt.. det er en diff som jeg ikke skjønner. Det er vel ikke listet opp 1181 brukere her ?

[ATTACH=full]63127[/ATTACH]

Står ... og 500 andre under. Tallet på toppen teller med gjester :)

Hei!

Fitnessbloggen henger seg så og si alltid etter at jeg har trykket på å skrive et nytt innlegg (send svar),

spesielt i loggboken. Tar typ sekunder fra svarknappen er trykket til jeg må lukke nettleseren.

Fungerer fitnessbloggen bedre med noe annet enn internet explorer?

Hei!

Fitnessbloggen henger seg så og si alltid etter at jeg har trykket på å skrive et nytt innlegg (send svar),

spesielt i loggboken. Tar typ sekunder fra svarknappen er trykket til jeg må lukke nettleseren.

Fungerer fitnessbloggen bedre med noe annet enn internet explorer?

Alt fungerer bedre i noe annet enn Internett Explorer. Prøv denne: Chrome-nettleseren

• 2 uker senere...

Annonse

jeg er innlogget, men når jeg prøver å poste en kommentar på en forsideartikkel får jeg beskjed om å logge på som gjest. hva er det jeg ikke skjønner?

Forumet og blogger er forskjellige systemer, og deler ikke innlogging. Mulig dette blir forbedret i fremtiden :)

Det funker svært dårlig å skrive innlegg på forumet fra min Samsung Tab. Prøvd i både standard nettleser som følger med Android og Firefox, men det henger seg i begge. Det henger seg og hele tastaturet på Taben går i lås (er ikke sånn på andre sider). Noen åpenbar grunn til dette, eller..?

Det funker svært dårlig å skrive innlegg på forumet fra min Samsung Tab. Prøvd i både standard nettleser som følger med Android og Firefox, men det henger seg i begge. Det henger seg og hele tastaturet på Taben går i lås (er ikke sånn på andre sider). Noen åpenbar grunn til dette, eller..?

Har en mistanke, men det krever litt jobb. Vanskelig å teste siden jeg ikke har sånn selv. Skal uansett se på det snart

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...