Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Etter min mening er det viktig å virkelig kunne slappe av og ta seg skikkelig fri på hviledager, da kroppen trenger restitusjonen for å vokse og bli sterkere (forutsatt at man trener tungt og riktig på treningsdagene) :) Når det er sagt hender det at jeg tar meg en liten spasertur eller tar med sykkelen ut i skogen en times tid, men da fortrinnsvis for frisk luft, ikke for å presse meg eller bli utpreget sliten :)

Annonse

Føler meg aldri egentlig fortjent til treningsfrie dager. Føler det er noe som mangler også. trener igjennomsnitt 2 timer om dagen +/-. 1 time cardio og 1 time styrke. vist jeg trener mer er det som oftest cardio. føler at jeg trener tungt nokmnår jeg trener. er dø når jeg går ut fra gymmen. ( sliter av og til med å holde telfonen til øre, eller trykke på pedalene på bilen/sykkelen etterpå). trener ca med 85 på mark 90 på knebøy. kansje ikke superwoman men har bare trent i noen måneder.

Føler meg aldri egentlig fortjent til treningsfrie dager. Føler det er noe som mangler også. trener igjennomsnitt 2 timer om dagen +/-. 1 time cardio og 1 time styrke. vist jeg trener mer er det som oftest cardio. føler at jeg trener tungt nokmnår jeg trener. er dø når jeg går ut fra gymmen. ( sliter av og til med å holde telfonen til øre, eller trykke på pedalene på bilen/sykkelen etterpå). trener ca med 85 på mark 90 på knebøy. kansje ikke superwoman men har bare trent i noen måneder.

Hvorfor føler du ikke at du fortjener treningsfrie dager? To timer trening syv dager i uka og du føler ikke at du fortjener en pause?

Hvorfor føler du ikke at du fortjener treningsfrie dager? To timer trening syv dager i uka og du føler ikke at du fortjener en pause?

Hun er vel en av de nyfrelste treningsnarkisene som tror at man kan kun ha et nazi kosthold og trene hver dag for å ha fremgang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...