Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var redd jeg ikke kom til å vise at jeg var lei meg i begravelsen, da jeg ikke har grini på flere år.

Favorittfetter i 30-åra. Så latterlig meningsløst.

Strømma på når begravelsen starta med "Seasons in the Sun".

Annonse

Annonse

Går faen ikke ned i vekt faen i helvete så drittlei jeg er nå. Siden januar har jeg mista EN kilo, og nå har jeg innført cardio for å få litt fortgang, og etter en uke så har jeg faenmeg gått opp alt jeg har gått ned og litt til selv om jeg har vært helt NAZI på kostholdet, hatt 3 intervalløkter, gått et par lange turer og fullført alle styrkeøktene.... Gjør så og si alt etter boka, spiser nok, ligger på underskudd, trener tung styrke, har kun skippa EN økt i år pga smerter i arma...................... Kroppen min hater meg #fatforever

crying.gif

Jeg begynner EGENTLIG å bli fortrolig med kroppen min, treninga og at ting tar tid, men når det blir er så forbanna helvetes mas så klikker jeg. Ca en gang hver andre uke. Stay tuned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...