Raptorial Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Nå er jo grunnen til at det heter "h", på norsk ganske enkelt resultatet av at man leste feil i en tekst som var skrevet med slurvete håndskrift. b? nah... det er nok en h. a h c d e f g virker jo mye bedre enn a b c d e f g Siter
Tuba Skrevet 26. november 2013 Forfatter Skrevet 26. november 2013 Nå er jo grunnen til at det heter "h", på norsk ganske enkelt resultatet av at man leste feil i en tekst som var skrevet med slurvete håndskrift. b? nah... det er nok en h. a h c d e f g virker jo mye bedre enn a b c d e f g Så me er einige om at på norsk er det H og på engelsk B-flat. Siter
LeanMachine Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 3 dager til eksamen Herregud jeg gruer meg. Siter
Raptorial Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Så me er einige om at på norsk er det H og på engelsk B-flat. Nope. Den norske tonen Hess, vil være B-flat på engelsk. At norsk B er B-flat på engelsk sier seg da selv at blir riktig. Men norsk H bør være B, da vi har basert navnet på at vi er dårlige til å lese. Det er på tide å våkne Siter
FatUnicorn Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Hørte ikke alarmen, sov alt for lenge og kroppen føles overkjørt ut. Siter
LeanMachine Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Differensiallikninger :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter
Tuba Skrevet 26. november 2013 Forfatter Skrevet 26. november 2013 Nope. Den norske tonen Hess, vil være B-flat på engelsk. At norsk B er B-flat på engelsk sier seg da selv at blir riktig. Men norsk H bør være B, da vi har basert navnet på at vi er dårlige til å lese. Det er på tide å våkne Då er eg med, men eg meiner framleis at tona er H. Siter
Pangaea Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Metode, teori og forskningsdesign suger kølle Trøtt som fy også idag, får ikke sove skikkelig lenger. Siter
Ojive Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Trøtt som fy også idag, får ikke sove skikkelig lenger. du også? Siter
harefroken Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Sitter enda på lesesalen...... Oog distraherer meg selv her inne. Lei!!! Siter
FatFighter Malm Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 når vennene til datteren din erter henne fordi mora er tjukk. Siter
LeanMachine Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Glemte at gullungen skulle sove hos mormor i natt. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Hva ikke pre-ammetåka og et mattelesende hue kan gjøre. Siter
Årolilja Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 ENOUGH! I've HAD it with these muthafawkin lungs and this muthafawkin cough. Vil trene ffs. You and me both. Siter
Årolilja Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Eg har oppkøyring om nøyaktig 7 dagar, og har køyretime i dag. Eg er sjuk, og framleis redd for å køyre bil. Fint det. Men eg må stå, for jentungen min går på skule 8 mil heimanfrå, og sambuaren finn seg ikkje ny jobb i nærheita. Dessutan er eg permittert. Og på diett. Murrrrr Siter
Anreka Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Eg har oppkøyring om nøyaktig 7 dagar, og har køyretime i dag. Eg er sjuk, og framleis redd for å køyre bil. Fint det. Men eg må stå, for jentungen min går på skule 8 mil heimanfrå, og sambuaren finn seg ikkje ny jobb i nærheita. Dessutan er eg permittert. Og på diett. Murrrrr Føler med deg, holder på å ta lappen selv fordi "jeg må"....liker ikke bil. MASSE lykke til iallefall Siter
Krembolle Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Saksbehandling... FatFighter Malm 1 Siter
Ojive Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Høyner med bronkitt Jeg hadde en omvendt influensa. Hoste og sår hals først, så tett i nesa/bihuler. WTF? Mother nature is fucking with me :| Siter
FitFish Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Tom for BCAA og får ikke lønn før om to dager Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.