Tuba Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Skrevet 20. mars 2014 Ingen respons på sjekketråden. Brokkoli og slettet 2 Siter
Bondejenta Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Eg har verdas mest frustrerande ex. Helvette! Alt skal blåsast opp til store problem, og vinklast på ein sånn måte at det er MIN feil. Vel fuck! Familievernkontoret neste. Eg har ikkje energi til å krangle med ein vriompeis no, har nok med å ta meg av ungane, prøve å jobbe mest muleg på garden til foreldra mine, og forhåpentlegvis få lese litt til eksamen....*argh!!!* Treng. Ikkje. Fleire. Distraksjonar. Som. Stel. Alt. Av. Energi. Møkkamann:grumpy: argus, Ojive og Tuba 3 Siter
Eminator Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 meeeh my back still hurts like a madafakka calling 911 tomorow! Siter
FatUnicorn Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Ettermiddagsblunden ble 7 timer lang. slettet og Krembolle 2 Siter
argus Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Våkna nå, men skal ikke på jobb før kl 09..What to do? Siter
Brokkoli Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 "Tuba skrev: Ingen respons på sjekketråden. Det er fordi du krever skrogpene damer. Om du senker standarden til damer som ser ut som Michelin-mannen, litt sånn som meg, så får du så mye napp atte! Dagens negative for min del er at jeg tydeligvis ikke tåler å jobbe skifte lenger. Å bytte mellom tidligvakter, kveldsvakter og nattevakter gjør at døgnrytmen min blir helt koko. Før tilpasset jeg meg lett og raskt. Den tida er forbi. Tuba og Ojive 2 Siter
Januz bokmerke Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 "Brokkoli skrev: Det er fordi du krever skrogpene damer. Om du senker standarden til damer som ser ut som Michelin-mannen, litt sånn som meg, så får du så mye napp atte! Dagens negative for min del er at jeg tydeligvis ikke tåler å jobbe skifte lenger. Å bytte mellom tidligvakter, kveldsvakter og nattevakter gjør at døgnrytmen min blir helt koko. Før tilpasset jeg meg lett og raskt. Den tida er forbi. I det siste har jeg følt det litt omvendt, det har blitt skremmende lett og skifte helt skift. Går helt fint å gå fra dagskift den ene dagen og til nattskift dagen etter. (Jobber 07-19 og 19-07) Men ja døgnrytmen kan være litt snodig. Ps. For større lykke på sjekkefronten skift profilbildet jeg tror alltid du er han mannen Siter
Ojive Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 "Tuba skrev: Eg er på jobb igjen. I feel you. Og jeg er jææææævlig trøtt. Skyt meg. Tuba 1 Siter
McLovin Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 fri. men må opp nå og komme meg på gymmen. slettet, Stephanie F, FatUnicorn og 1 annen 4 Siter
Ojive Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 "McLovin skrev: *gif* Fant et bilde her om dagen som beskriver det så jævlig godt at jeg får frysninger. Tuba er sikkert litt "der" også PS: nei, jeg jobber ikke på McDonnalds. Tuba 1 Siter
McLovin Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 "Ojive skrev: ordordbilde. finn.no ass. finn.no Ojive 1 Siter
FitFish Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Lei av skole. Har ikke fått trent det jeg har villet/skulle denne uken fordi jeg har vært stuck på skolen x antall timer, og dessuten jobbet i tillegg. FML akkurat nå. Måtte bare få det ut. Meeen: det er sol, jeg har fri i helgen, og jeg kan trene så mye jeg vil! Siter
LeanMachine Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 "Bondejenta skrev: Facebooken min har virus. Æsj. Ja, jeg får ikke lasta min facebook heller på pcn. Bare på mobil. Men er det virus? Siter
FrkDiaz Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Er sulten, som fører til at jeg blir skikkelig gretten. Dette går dessverre ut over kunden. Siter
Bondejenta Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 "LeanMachine skrev: Ja, jeg får ikke lasta min facebook heller på pcn. Bare på mobil. Men er det virus? Eg fikk logga inn, men etter 10sek vart eg sperra og pålagt å ta virusscan på pcen før eg fikk bruke facebook, men maskina mi var virusfri, så er sjølve facebookkontoen min som er ramma. Etter å ha bekrefta virusscan fikk eg logga på uten problem. Nokre timar etter det, begynte kontoen min å sende ut tvilsomme lenker med mange tagar. (ein link for alle som har namn på a, ein for alle med namn på b, osv). Garantert fordi eg kom til å trykke på ein link eigentleg hadde tenkt å rapportere. Sånn går det når ein trykker feil.. Er i slike tilfeller eg er glad for at det er begrensa kva eg opplyser om på facebook, verken barnebilder, telefonnr, adresse, sivilstand e.l. For eg reknar med det er slikt dei er ute etter. Siter
XtrM Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 <-- Evig hangover :'( Og den "første" skikkelige vårhelga i stavanger, skal jeg sette meg i bilen å kjøre 4 timer vekk :'( Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.