Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
Piska krem for hånd... Cardio. Sikker på at jeg går i null etter fastelavensbollene :(

Fikk ikke fastelavensboller i dag....

Meg: kan jeg få spise boller i dag???

Superslem nazi-PT: tja, er forsåvidt ikke opp til meg, du vet jo godt selv hva som er bra og ikke, og hva som får deg til å nå målet fortest

:cry:

Skrevet
Fikk ikke fastelavensboller i dag....

Meg: kan jeg få spise boller i dag???

Superslem nazi-PT: tja, er forsåvidt ikke opp til meg, du vet jo godt selv hva som er bra og ikke, og hva som får deg til å nå målet fortest

:cry:

Som betyr; ja.

Pt har null makt. Ei bolle er ingenting, og vil ikke gjøre noe for å forhindre deg i å nå målet. Du har enda tid! :D

Skrevet
har du noen gang hatt den følelsen..av å prøve 160 kg i benkpress...også bommer man..og stanga lander på halsen:P

forbannja..... det var ikke behagelig! :p men shit happends:P

Derfor man alltid skal ha avløft med strake armer før stanga passerer ansiktet?;)

Annonse

Skrevet
Som betyr: nei, du spiste kake både torsdag, fredag og drakk på lørdag og du har ingen boller så da må du bake og det er ingenting som heter EN bolle :bag:

Så du spiste kaker to dager, og drakk en dag... Og så spør du om fastbolle? Dårlig pri, ass

Skrevet
Derfor man alltid skal ha avløft med strake armer før stanga passerer ansiktet?;)

det var check :p men prøvde å presse stanga opp igjen..og da gjekk det skeiss:P fått et helt nytt belte :p så må nok kjøres litt inn :p

Skrevet

Kattjævlene har tydligvis raida gamle fuglereir eller noe de siste dagene og fått med seg fuglelopper på kjøpet.

Noe som resulterer i at jeg er oppspist! DET KLØR!!!:arghh:

Skrevet
Kattjævlene har tydligvis raida gamle fuglereir eller noe de siste dagene og fått med seg fuglelopper på kjøpet.

Noe som resulterer i at jeg er oppspist! DET KLØR!!!:arghh:

:eek:

Annonse

Skrevet

Har bare spist (og drukket!) masse tull i to dager nå, kjeder ræven av meg så mye at jeg har begynt å strikke (og planlegger å strikke genser!), og får bare trent en gang denne uka. Meeeeeeeeeeeeeeh!!!! :arghh:

Selv om jeg elsker å være med familien så gleder jeg meg til jeg drar hjem til VT rett oppi gata, 4-5 treningsøkter i uken og sunne og proteinrike måltider inntatt i løpet av 8 timer om dagen.

Gjest QueenWinther
Skrevet

Vet ikke hva jeg gjorde i går, men har strekk ved rumpa. Dette leder til at jeg går rart, og får vondt i rumpa for hvert skritt jeg tar.

):

Skrevet

Dietthode og ukespendler som handterer store summar? OMG... i går mista eg siste flyet til jobb fordi hovudet mitt overbeviste meg om at 2045 var kvart på ti... Og måtte derfor kjøpe ny billett til tidlegflyet i dag. Det går kl ÅTTE. Det er då eg skal begynne på jobb det! Er nok ikkje på plass før halv elleve tenker eg.

Og på torsdag holdt eg på å bestille fuel for 1.5 mill til feil båt....

Gjest QueenWinther
Skrevet

Trening om 20min, coach har ikke mailet meg enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...