Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrekkelig vondt i tommelen etter at jeg kjørte tidenes flis under der :( Først kjente jeg ingenting, sikkert sjokkskadet, men nå dunket og verker det som en hodepine.

[ATTACH]158638[/ATTACH]

post-4794-14440997919591_thumb.jpg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
  "Ole Andreas skrev:
Eh, noen komedier som Scrubs (som er BEST), friends, community, osv kan fint sees flere ganger. Men spenningsserier mister jo selvfølgelig litt av appellen.

Enig! Det er umulig å gå lei av Scrubs. Ler like mye hver gang.. EEeeeagle

Skrevet

Treningsfri sucks! :bored::arghh:

Gir blaffen i "kor godt kroppen har av det" osv… det er dustete! :(

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

fått utbetalt januar-lønn, og fikk for 3xgruppetimer når jeg hadde 5? what.

Skrevet

Skulle trene på magnat i dag,men siden jeg våknet klokken fire og magnat stenger fem, så utgår jo det.

Og så skulle jeg ha fått utbetalt feriepenger for 2014 i går, men de har ikke kommet enda, og regnskapsmannen svarer ikke på mailene mine. Do not like.

Skrevet
  "Tonje_86 skrev:
Har skrekkelig vondt i tommelen etter at jeg kjørte tidenes flis under der :( Først kjente jeg ingenting, sikkert sjokkskadet, men nå dunket og verker det som en hodepine.

[ATTACH]158638[/ATTACH]

:eek:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...