Gå til innhold

I stedet for alkohol?


Cile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, spesielt pkt. 4..! :D

Hadde en fantastisk bytur for ei måneds tid siden, var ute fredag og lørdag.. Til en samlet sum på 120 kr;)

Var i fiin form, passe brisen OG det ble nattmat. Og best av alt, våknet i mi ega seng dagen etter fit for trening :p

Punkt 4 vil jeg si er den største trusselen, ja! :p

Haha, fantastisk! :D

Man trenger faktisk ikke å bruke så mye penger på en bytur, holder fint med én øl på byen (best dersom man slipper å betale for denne selv selvsagt), og er man skikkelig blå kan man jo alltids drikke HB på vors.

Dårlige minner *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt 4 vil jeg si er den største trusselen, ja! :p

Haha, fantastisk! :D

Man trenger faktisk ikke å bruke så mye penger på en bytur, holder fint med én øl på byen (best dersom man slipper å betale for denne selv selvsagt), og er man skikkelig blå kan man jo alltids drikke HB på vors.

Dårlige minner *grøsse*

Off.. Der sa du noe. Fine minner fra jeg hang ut soveromsvinduet i 2.etg og spydde. Ble aldri noe fest den kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

At ingen har nevnt det..

  • Kjøp 2 liter litago sjokolademelk
  • gå på fest
  • drikk litago
  • vær awesome

INGEN stiller spørsmål, om du drikker sjokolademelk. Løser probelemt ditt med godtesykhet og keline spørsmål, du slipper å juge og du slipper å være full. Passe budsjettet ditt og du kan være med i Litago Religionen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..

Eg har som vane for å dra på byn og rangle, og her forleden skulle jeg løpe 10km løp dagen derpå.

I køen på seveneleven, kjøpte jeg 1liter Litago, og 3bananer. For det har eg gjort før, og funket fint på sentrumsløpet blandt annet!

Men neida, dette fikk alle på SevenEleven med seg og det ble lagd ett stort nummer utav det!

Allikevel, når eg fikk forklart meg, og samtidig utfordret de som var der til å bli med og løpe fikk eg få ha bananene mine i fred.

Dagen derpå gikk ikkje så bra, 43min på 10km. Allikevel, uten litago og bananer hadde eg ikkje hatt en sjans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..

Eg har som vane for å dra på byn og rangle, og her forleden skulle jeg løpe 10km løp dagen derpå.

I køen på seveneleven, kjøpte jeg 1liter Litago, og 3bananer. For det har eg gjort før, og funket fint på sentrumsløpet blandt annet!

Men neida, dette fikk alle på SevenEleven med seg og det ble lagd ett stort nummer utav det!

Allikevel, når eg fikk forklart meg, og samtidig utfordret de som var der til å bli med og løpe fikk eg få ha bananene mine i fred.

Dagen derpå gikk ikkje så bra, 43min på 10km. Allikevel, uten litago og bananer hadde eg ikkje hatt en sjans!

I Rest my Case. Uten Litago-guden hadde dette ikke gått, takke-være den hellige kraften fra sjokolademelken utførte du undrer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg ikke drukket på 2,5 år. Har ikke vært borti noen som ikke respekterer det. Bare si at du ikke drikker. Spør de hvorfor, svarer du bare "jeg gjør bare ikke det". Da blir de fleste så oppgitt at de ikke gidder å spørre mer.

Ta med deg en sukkerfri red bull etc, så du har noe å holde i og smånippe til. Ingen bryr seg, og i hvert fall ikke når de blir full selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Vet ikke hvor gammel du og vennegjengen er, men mitt inntrykk er at de fleste respekterer det om enkelte ikke ønsker å drikke. Har du prøvd å dukke opp og si du ikke drikker idag?

Gamle gubberer på 50+ kan glatt terrorisere ei stakkars jente ute på byen, om de aner mangel på alkohol:rolleyes: Jeg har tidligere jobba i bar, og hang gjerne der når jeg ikke jobba, bare for å være sosial, men mas ble det alltid, så gå for noe som ligner på en drink! Er vel lettere ute på byen, når ikke alle ser hva som blandes! "Virgin Screwdriver"-appelsinjuice, med sugerør og is og det hele, Virgin Mary, tomatjuice med pepper og selleri!(sunt?), cola med en limebåt(ser ut som rom og cola?;oP) og en av mine favoritter, Shirley Temple- en alkoholfri klassiker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...