Gå til innhold

I stedet for alkohol?


Cile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At ingen har nevnt det..

  • Kjøp 2 liter litago sjokolademelk
  • gå på fest
  • drikk litago
  • vær awesome

INGEN stiller spørsmål, om du drikker sjokolademelk. Løser probelemt ditt med godtesykhet og keline spørsmål, du slipper å juge og du slipper å være full. Passe budsjettet ditt og du kan være med i Litago Religionen min :)

Tor, jeg tror du er min sjelevenn<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange interessante forslag! ;)

Jeg har aldri vært noen stordrikker og sluttet helt å drikke alkohol for tre år siden. Da jeg sluttet var det en del pes i begynnelsen, inntil alle forstod at de ikke kunne påvirke meg og at jeg ikke kom til å drikke uansett hva de sa... Etter kanskje tre-fire fester var det ingen som sa noe på at jeg ikke drakk. Om noen spør nå sier jeg bare at jeg ikke er noe glad i alkohol og heller vil kjøre hjem selv, enn å vente en time på drosje.

Jeg tror nok det beste er å være ærlig, godtar de ikke det du sier er de ikke verdt å være sammen med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ingen har nevnt det..

  • Kjøp 2 liter litago sjokolademelk
  • gå på fest
  • drikk litago
  • vær awesome

INGEN stiller spørsmål, om du drikker sjokolademelk. Løser probelemt ditt med godtesykhet og keline spørsmål, du slipper å juge og du slipper å være full. Passe budsjettet ditt og du kan være med i Litago Religionen min :)

Fineste innlegget jeg har lest.

Men jeg skjønner deg utrolig godt. Jeg og er lei av å diskutere med folk om alkohol. Jeg sitter bare på byn og drikker noe random, gjerne alkoholfri strawberry daquiri (NAAAM), og da er det ingen som spør. Så slipper du dra en løgn! På vors blander jeg noe funlight og farris bris. Og visst noen spør, så sier jeg bare: "skal på trening i morgen tidlig". Så får de mene hva de vil. :) De gangene jeg har vors hjemme så driter jeg i hva alle andre gjør, og sitter med min faste lørdags-1 liter sjokolademelk, chipspose og dip :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...