Gå til innhold

"Jævla boler"


Baliba

Anbefalte innlegg

Slår et lite slag til for styrkeløft og antidoping :)

"«Sterk, blid og dopingfri!». Det er slagordet til styrkeløftklubben, som blant andre Fredrik og Roald Undlien (30), er medlem i. Gutta har trent styrke i flere år, men de opplever stadig at folk er skeptisk til idretten de er aktive i, på grunn av rykter om doping og anabole steroider."

http://www.side2.no/helse/article3434424.ece

fredrik_aasgaar_108034816x9.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Skrev som jeg skrev i den andre posten om denne artikkelen:

Mye artikkler om styrkeløft om dagen! Positiv trend at det får mer fokus. Selv om mange nok kan skrive under på at de har fått en og annen slengbemerkning slik Fredrik der beskriver, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra artikkel :) Men er vel ikke maksen din i mark det der? Er ikke det der bare 200kg a?

Bra noen følger med på at løftene mine blir riktig rapport til nettavisen...:D Fra spøk til alvor. Jeg tok en liten reppers på den treningen (4x200) og det ble spurt om det var greit at det ble stående i artikkelen :) (Pers er 1x230)

Jeg var på byen i går, og ble spurt om jeg boler to ganger! Knall, I still got it;) Selv om jeg trener 60-70% kondisjon:)

Score! :cool:

Det første foreldrene mine sa da jeg sa jeg ville begynne med styrkeløft var: "Men er det ikke veldig mye doping der, da?"

Flott artikkel, bra sak.

Vis dem artikkelen :) Alt som står i aviser, se og hør osv er jo fakta for foreldre vøtt....he...he...:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen om dagen Baliba? :)

Tja ikke så altfor ille, begynner å bli forferdig tynn...nede i 78,2kg i dag..og løper en del om dagen. (Prosjekt løpe mye i juli). Men styrken holder seg någenlunde..4'r på 200 i mark, doble på 170 i bøy og pullups med 60+kg osv den siste uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er på hytta må jeg ta kreatin i smug..fordi mamma tror det er doping. Jeg orker ikke diskutere det mer, så jeg tar det på badet og later som ikke noe. ^^

SÅ kjøpte jeg konsentrat av granatepler...og da ble hun så bekymret over kostholdet mitt at hun måtte ta en prat igjen. Veldig slitsomt..vurderer å bli feit igjen..da var ingen bekymret for noenting. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har heldigvis ganske så oppegående foreldre, som faktisk vet hva mye av kosttilskudd er, og fikk faktisk spørsmål da jeg fortalte mamma over telefon at jeg har begynt å trene styrke for fult; "Skal du begynne med proteinpulver og sånt nå snart da? Du får høre med broren din om hva som kan være greit å bruke, han kan jo litt om sånt". Greit å ha veldig aktive foreldre!

Men møtte en del skeptiske blikk på jobb derimot, men etter et lite foredrag om hva, hvordan og hvorfor, ble de litt mer positive til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra artikkel! Jeg får peset av søstra mi etter at jeg fortalte jeg skal stille i BF. Er så redd jeg skal gå over til "ulovlige" saker og bikke over.. Og jeg som ikke bruker noen form for energidrikk før/under økta engang, for jeg skal klare de på "rein maskin"! Fint man kjenner hverandre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...