Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først en banan --> joggetur

Etter joggetur, samme frokost som alltid

20 g havregryn

20 g 4-korn

2 dl melk

15 g mandler

50-60 g Cottage chees

rosiner

Slo på stortromma og stappa i meg mine kjære potetlefser med skyr og et eple til :) Dilla på det ja!

Annonse

Som de fleste dager: Biola, blåbær og mandler, NAM,NAM :) OG KAFFE, men idag ble det hurtig-spising og kaffen gikk ned på høykant, og den var varm...bommet på klokken, dumt å komme for seint på jobb når jeg kun skulle være der 1/2time!! He,he :wub:

Annonse

Jeg var "lur" i dag..kjøpte frokost på skolen (kun fordi jeg var lat i morges). Kjøpte lavkarboknekkebrød. Kun ett stk med ost var 25 kr!! Seriøst? Ble salat med kjøtt også.

Når skal jeg lære at

1)Det er alt annet enn økonomisk å droppe å lage matpakke, bare fordi jeg er lat..

2)Jeg får absolutt ikke den beste maten for min mage

:whistling:

3 grove skiver med roastbiff og en liten dasj av sprøløk og paprika, og en Skyr Drikke milkshake!

Hva mener dere om sprøløk? Jeg vett det inneholder MASSE fett, men hvor usunt fett? I løpet av en uke går det vanligvis MASSE spørløk hos meg da jeg spiser daglig roastbiff på jobb, bare elsker roastbiff og sprøløk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...