Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

whaaaat!? Er det noe nytt? Eller har su blanda proteinpulver inn i yoghurten, og døpt den om? :-o)

02-snapper, er noe nytt tror jeg, ikke sett det i butikken før nå :happy:

[ATTACH]158770[/ATTACH]

post-29810-14440998057171_thumb.jpg

Step by step; én boks cottage cheese, fryste jordbær i skiver, blåbær, en boks yoplait double, fryste jordbær og banan i biter, blåbær, kanel og masse sukrin gold! inn i kjøleskapet over natta, og du har dessert til frokost. :love:

post-36475-14440998057843_thumb.jpg

whaaaat!? Er det noe nytt? Eller har su blanda proteinpulver inn i yoghurten, og døpt den om? :-o)

Det er en av matnyhetene som ble sluppet nå i februar. Kommer i bringebær og sitron, 10g protein pr. beger, dvs. dobbelt så mye protein som vanlig dobbel 0%. Synes bringebær var veldig god, jeg likte den vanlige bringebæren, men ikke glad i jordbær så jeg er veldig glad for en 4-pakk med bringebær.

Annonse

02-snapper, er noe nytt tror jeg, ikke sett det i butikken før nå :happy:

[ATTACH]158770[/ATTACH]

Som om det ikke allerede var nok magerprodukter med forhøyet proteininnhold...:p

Annonse

Gjest QueenWinther
Som om det ikke allerede var nok magerprodukter med forhøyet proteininnhold...:p

Må nevne at den yoghurten er skikkelig god - spesielt den med sitron! Litt tykkere enn de forrige yoplait i konsistensen, tror jeg? Tommel opp herfra, hvertfall.

En boks cottage cheese blanda med appelsinsaft, toppa med et lite beger yoghurt, ett eple, bringebær, blåbær, kanel og masse sukrin gold. :)

[ATTACH=full]159150[/ATTACH]

Akkurat den der bruker jeg også å kjøre om dagen. Helt fantastisk!!

Min kombo;

1 boks CC (orginal), bringebær og blåbær, 1 beger yoplait vanilje, eple, masse mandler og sukrin og kanel,

*Jummy in my Tummy* :hungry:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...