Gå til innhold

STØRSTE måltid


New Life

Anbefalte innlegg

Nå var dagens siste måltid spist, det var også dagens største måltid, og hvorfor så seint?! Jo, fordi jeg ikke har noe særlig appetitt tidligere på dagen og jeg ender derfor ofte opp med at det størte måltidet blir på slutten av dagen. Noe som jeg prøver å jobbe med, for å forbedre...

Hva er ditt største måltid?

Hva består ditt største måltid av?

Når på døgnet spiser du ditt største måltid?

og hvorfor spiser du det største måltidet på dette "tidspunktet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt største måltid inntaes etter trening. Det er som regel på 1000-1200 kalorier. Det varierer hva det består av men kan f.eks være:

400g karbonadedeig

200g pastasaus

200g pasta

400g biff av mørbrad

600g potetbåter i ovn

400g karbonadedeig

1 pose tacokrydder

4 fiberrike hamburgerbrød

konge mat :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det må være 600g karbonadedeig + 600g poteter + 300g CC + litt salat, inkl en stor tomat bl.a.

Eller så er vel 500g karbonadedeig + 6 fullkornstortillas og fult taco-tilbehør ganske høyt oppe på lista.

Mitt siste store måltid var en stor porsjon med grilla ribbe, poteter og tilbehør + en stor porsjon med chicken tandoori og en del ris + et stor skål med havregryn + 4dl proteinshake.

Har fortsatt en stykke før jeg er på nivået til de villeste gutta her da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det må være 600g karbonadedeig + 600g poteter + 300g CC + litt salat, inkl en stor tomat bl.a.

Eller så er vel 500g karbonadedeig + 6 fullkornstortillas og fult taco-tilbehør ganske høyt oppe på lista.

Mitt siste store måltid var en stor porsjon med grilla ribbe, poteter og tilbehør + en stor porsjon med chicken tandoori og en del ris + et stor skål med havregryn + 4dl proteinshake.

Har fortsatt en stykke før jeg er på nivået til de villeste gutta her da ;)

steike meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange store måltider. Største jeg kan huske som jeg spiste i sommer var 700 g indrefilet av storfe som jeg helgrilla over glødende kull. 800 g potetbåter som må være favorittgarnityren min. Og noen grillede cherrytomater. Tror ikke det var noe mer. Har lidd av tåke og følelsen av å være gravid etter noen måltider. For eksempel for noen uker siden da jeg spiste ti 10x10x5 cm pizzastykker - hjemmelaga såklabert. Fikk vondt i hele kroppen og tok tidlig lørdagskveld. Ellers så nærmer jo jula seg da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...