Gå til innhold

Hvor sterk er du iforhold til kroppsvekt ?


Gjest SooSHOWoff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vekt 99kg @180cm

Militærpress 80x3 - 0,8 KV

Knebøy 177,5x5 1,8 KV

Markløft 215x5 2,15KV

Benkpress 115 1,15KV

Hangups 16

Hangups med vekt +40x5 @80kg KV

Du får oppdatere med 1RM tallene dine da siden det er de som er relevante ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med å få testa 1rm, er vel at man gjerne bør ha noen til å sikre. Jeg trener som regel aleine, da jeg foretrekker det. Men til "maksing" er det helt nødvendig å ha noen til å sikre i tilfelle. Det er selvfølgelig mulig å spørre noen random folk på treningssenteret, noe jeg selv har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å få testa 1rm, er vel at man gjerne bør ha noen til å sikre. Jeg trener som regel aleine, da jeg foretrekker det. Men til "maksing" er det helt nødvendig å ha noen til å sikre i tilfelle. Det er selvfølgelig mulig å spørre noen random folk på treningssenteret, noe jeg selv har gjort.

Ikke alltid randoms er de beste sikrerne i verden heller da... :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite smart å kjøre maksløft på øvelser som benkpres alene. Knebøy funker delvis å ha stenger opp hver side som er noen cm lenger ned enn så langt du går.

Kan slå hodet i knebøy med sikringer om man er uheldig... Stangen spretter opp og slår deg i bakhodet. Så jeg ville heller anbefalt å kjøre 1RM med hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vekta har variert litt, men +/- 82kg i forhold til alle løft:

Benkpress 145 =1,5

Markløft 230 = 2,8

Knebøy 205 = 2,5

Militærpress 90 = 1,1

Dips 54

Pull-ups 26

Evnt:

Dips+ ekstra vekt: +90kg = 1,1

Chinups+ ekstra vekt: +65 = 0,79

Liten update:

Chinups 154,5kg = 2,006 (kroppsvekt 77 + 77,5)

Evnt 145 i benkpress med kroppsvekt på rett under 77kg (ca samme relativ styrke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...