Jump to content
katari

Hva spiser du akkurat nå??

Recommended Posts

Har akkurat spist en diger bakt potet men tacokrydra karbonadedeig, masse salsa, guacamole, rømme og salat... Og selvfølgelig masse ost:)

Fortsetter under...

Den som sa at diettmat er kjedelig, gjør det galt!

Ta en haug med grønnsaker - som f.eks brokkoli, tomater, sopp, løk, hvitløk, paprika og bambusskudd, kast det i en ildfastform og ha over en spiseskje pesto. Kast over en pakke strimla biffkjøtt og krydre. I ovnen i 20 minutt. Verdens største middag, som smaker godt og har lite kcal og karbo!

Druer og eplebiter med sitronsaft og sukrin over. Snart blir the Proto Whey sjokolade shake! Nam:thumbsup:

Annonse

Guest

en boks med cc, blandet med en halv boks kesam, stevia english toffe, vanilla cream, waldenfarms sjokolade dip og litt sukrin og salt, med peanøttsaus av pb2 over, jummii :D

Guest noen123

akkurat trykt nedpå en kurv jordbær, en kurv blåbær, et eple, en mager vaniljekesam og 3 biter twist, lørdagsgodt/kveldsmat :thumbsup:

Guest

Epler (oppskjært smaker bedre av en eller annen rar grunn) og aprikoser som jeg kjøpte på ett marked i byen før i dag. Lørdagskos det!! :p

Guest
Epler (oppskjært smaker bedre av en eller annen rar grunn) og aprikoser som jeg kjøpte på ett marked i byen før i dag. Lørdagskos det!! :p

enig..epler er mye bedre oppkjert!!! å hvis du tar søtning (jeg bruker splenda) og kanel på det det driitgodt :p

Guest
enig..epler er mye bedre oppkjert!!! å hvis du tar søtning (jeg bruker splenda) og kanel på det det driitgodt :p

Haha, ja, rart det der :p Er ikke fan av splenda, men eple og kanel er en ufattelig god kombinasjon, naam!!

Annonse

Ferdig med kveldsmaten nå:

Stor salat av råe grønnsaker: isbergsalat, slangeagurk, løk, stangselleri, løk, tomat, med to kokte egg, 1 ss tahini, 1 ts linfrøolje og 43 g så lett ost i biter. Alt blandet sammen. Vann og te med natreen og soyamelk til.

Marshmallows.. igjen :ninja:

Lurer på om jeg egentlig hører hjemme på fb??

(Er her egentlig bare for å friste dere slik at dere mister kontroll over kostholdet og gir inn for fristelsene)

Guest
Haha, ja, rart det der :p Er ikke fan av splenda, men eple og kanel er en ufattelig god kombinasjon, naam!!

hehe, jeg elsker splenda, syns nesten det er bedre enn vanlig sukker egentlig, og spiser det på ALT :p sukrin derimot...ææsj

Guest
hehe, jeg elsker splenda, syns nesten det er bedre enn vanlig sukker egentlig, og spiser det på ALT :p sukrin derimot...ææsj

:o

liker egentlig ikke splenda bare fordi det er kunstig :p