Jane Skrevet 15. juni 2012 Skrevet 15. juni 2012 Har akkurat spist en diger bakt potet men tacokrydra karbonadedeig, masse salsa, guacamole, rømme og salat... Og selvfølgelig masse ost:) Emiliemo 1 Siter
Velvet Skrevet 15. juni 2012 Skrevet 15. juni 2012 Den som sa at diettmat er kjedelig, gjør det galt! Ta en haug med grønnsaker - som f.eks brokkoli, tomater, sopp, løk, hvitløk, paprika og bambusskudd, kast det i en ildfastform og ha over en spiseskje pesto. Kast over en pakke strimla biffkjøtt og krydre. I ovnen i 20 minutt. Verdens største middag, som smaker godt og har lite kcal og karbo! CaraMella 1 Siter
Emiliemo Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 ingenting. døøør av sult spist for lite idag, men heldigvis er middagen snart klar Siter
OhMickey Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Supergrovt brød med cheddarost, 3 lag skinke, majones, pesto og smør... Mm'm fettbombe <3 Siter
BeaG Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Druer og eplebiter med sitronsaft og sukrin over. Snart blir the Proto Whey sjokolade shake! Nam:thumbsup: Siter
Gjest Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 en boks med cc, blandet med en halv boks kesam, stevia english toffe, vanilla cream, waldenfarms sjokolade dip og litt sukrin og salt, med peanøttsaus av pb2 over, jummii Siter
MariusS Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Smash bites med fudge karamell. Cause i want too. Siter
Gjest noen123 Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 akkurat trykt nedpå en kurv jordbær, en kurv blåbær, et eple, en mager vaniljekesam og 3 biter twist, lørdagsgodt/kveldsmat :thumbsup: Siter
Gjest Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Epler (oppskjært smaker bedre av en eller annen rar grunn) og aprikoser som jeg kjøpte på ett marked i byen før i dag. Lørdagskos det!! Siter
Gjest Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Epler (oppskjært smaker bedre av en eller annen rar grunn) og aprikoser som jeg kjøpte på ett marked i byen før i dag. Lørdagskos det!! enig..epler er mye bedre oppkjert!!! å hvis du tar søtning (jeg bruker splenda) og kanel på det det driitgodt Siter
Gjest Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 enig..epler er mye bedre oppkjert!!! å hvis du tar søtning (jeg bruker splenda) og kanel på det det driitgodt Haha, ja, rart det der Er ikke fan av splenda, men eple og kanel er en ufattelig god kombinasjon, naam!! Siter
Imu Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Ferdig med kveldsmaten nå: Stor salat av råe grønnsaker: isbergsalat, slangeagurk, løk, stangselleri, løk, tomat, med to kokte egg, 1 ss tahini, 1 ts linfrøolje og 43 g så lett ost i biter. Alt blandet sammen. Vann og te med natreen og soyamelk til. Siter
Titanium Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Marshmallows.. igjen :ninja: Lurer på om jeg egentlig hører hjemme på fb?? (Er her egentlig bare for å friste dere slik at dere mister kontroll over kostholdet og gir inn for fristelsene) Siter
Gjest Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Haha, ja, rart det der Er ikke fan av splenda, men eple og kanel er en ufattelig god kombinasjon, naam!! hehe, jeg elsker splenda, syns nesten det er bedre enn vanlig sukker egentlig, og spiser det på ALT sukrin derimot...ææsj Siter
Gjest Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 hehe, jeg elsker splenda, syns nesten det er bedre enn vanlig sukker egentlig, og spiser det på ALT sukrin derimot...ææsj liker egentlig ikke splenda bare fordi det er kunstig Siter
Gjest Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 en drue type rød type steinfri. Wow, EN drue! Emiliemo og moniix 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.