Gjest QueenWinther Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 For et kompliment!:happy: Sa du takk? ha ha Hadde blitt akutt lam i ansiktet jeg sannsynligvis... Tror jeg sa noe som "herregud, seriøst? Åhh alle sier bare at jeg er for tynn så det var kjempehyggelig tuuuusen takk!!" superglad, mildt sagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Ammagad! Ikke bare skal jeg til Oslo for meet up og annen moro (join me! Aner ikke hva!), men jeg skal også til Bergen og til Brokkoli! :D Ole Andreas, CamillaO, Aurelius og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brokkoli Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Ammagad! Ikke bare skal jeg til Oslo for meet up og annen moro (join me! Aner ikke hva!), men jeg skal også til Bergen og til Brokkoli! :D Du aner ikke hvor heldig du er. Jeg er sykt ålreit. Drlegendary, FatUnicorn, Aurelius og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hengt/sittet på porselenet i nesten siste 3 døgn og ofret til vann- og avløpsguden. Fikk likavæl hjennomført ei god treni gsøkt i dag og løftet noen skiver:) dehydrert og jævlig… men trent, jajamensann:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 100kg frontbøy gikk opp. Fucker. ENDELIG. Morel, FitFish, Tonje_86 og 13 andre 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkDiaz Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Ammagad! Ikke bare skal jeg til Oslo for meet up og annen moro (join me! Aner ikke hva!), men jeg skal også til Bergen og til Brokkoli! :D Jeg er også i bergen FatUnicorn og Brokkoli 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Du aner ikke hvor heldig du er. Jeg er sykt ålreit. Jeg er også i bergen 15 oktober. Mat og vin/øl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brokkoli Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 15 oktober. Mat og vin/øl? Kan jeg få lage maten til dere? Skal spise i sykt underskudd i to uker først slik at jeg kan lage tidenes gainermåltid. Ojive, Aurelius og FrkDiaz 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kan jeg få lage maten til dere? Skal spise i sykt underskudd i to uker først slik at jeg kan lage tidenes gainermåltid. Uhm.. Jeg har planer om å ta av meg.. Men greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brokkoli Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Uhm.. Jeg har planer om å ta av meg.. Men greit! Ta det med ro! Jeg kan lage mat som passer inn i underskuddsdag og - så lenge du...ikke spiser så mye annet den dagen. FrkDiaz og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkDiaz Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 15 oktober. Mat og vin/øl? Jeg kan være med på mat sålenge det ikke er for sent, skal på jobb 21 Brokkoli 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Tjoho, innlegg nr 4000! I needs a liff... CamillaO, LadyRainicorn, Morel og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hatt en skikkelig bulkdag, namnam så mye god mat! Kan ikke bli matlei av sånt. Proteinene ligger godt innenfor, og det bare med vanlig mat. Og jeg som trodde jeg trengte tilskudd og greier. Går jo fint dette her. Gleder meg til dag 3 av PHAT i morgen tidlig #denfølelsennårmanhargymmetforsegselv :D Chrsyre og Monarc 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine smurfine Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Home, sweet home, hjemme hos pusene Hotellfrokost er digg, men ordentlig sprøstekt bacon er bedre! Siste bortenatt på, eeehhh, drøyt to uker. Og da blir det kosetur til mamma i Frankrike Tonje_86 og KamillaK 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostemannen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Bra mengdedag på bein i dag. 73 reps + 2,5kg gain på knebøy ( 4 sett) 68 reps på frontbøy ( 4 sett) 69 reps på utfall ( 4 sett ) Pleier vanligvis bare kjøre knebøy, men var greit å trene litt mer bein i dag. Skamgøy Så 3-4 timer med volleyball rett etterpå. Flott melkesyre i beina Tonje_86 og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zmurph Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Tok 13 pull ups i dag, som er 3 rep pers Edit: woups! Skrev 10 rep pers, men skulle være 3! Happy uansett Ostemannen, Tonje_86, CamillaO og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Tok 13 pull ups i dag, som er 10 rep pers Najs, grattis! Zmurph 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Med litt flaks er jeg frisk nok til å trene i morgen Tonje_86, CamillaO og Morel 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Fikk nettopp beskjed om at vannavstengingen er avblåst Skulle vare i tre dager fra 08.00-22.00, men måtte bare holde ut ei natt. Zmurph, CamillaO, Ojive og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Sjukt fet kveld idag. Avsluttningsmiddag med jobben. MØYE mat, dessert og runda av med Long Island. Persedag imorgen. YOLO. Zmurph, Aurelius, FitFish og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.