LeanMachine Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Jordbær SlayerDad, Stephanie F, CamillaO og 2 andre 5 Siter
fitflyer Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Ryggvondten jeg hadde er borte Natalie, FitFish, Afterall og 4 andre 7 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 The Offspring i kveld + torden, tornadoer og regn. fitflyer, CamillaO, SterkBalanse og 4 andre 7 Siter
Ojive Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Ja! Spesielt når man har et lite gym crush på personen. Sa ikke det. Kan folk slutte å ha gymcrush og bare....ACT ON IT? *sukk* Aurelius, fitflyer og CamillaO 3 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Kan folk slutte å ha gymcrush og bare....ACT ON IT? *sukk* At personen har en fin ræv betyr jo ikke at personen er noe å samle på m8 Eminator, fitflyer, FatUnicorn og 5 andre 8 Siter
Ojive Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 At personen har en fin ræv betyr jo ikke at personen er noe å samle på m8 Men hvordan vet du det om du ikke har snakket med personen? Aurelius, Afterall og fitflyer 3 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Men hvordan vet du det om du ikke har snakket med personen? Kan se det på antall lag med sminke/sparkel de har på seg. #eagleeye Stephanie F, Aurelius, Ojive og 1 annen 4 Siter
dagthomas Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Kan se det på antall lag med sminke/sparkel de har på seg. #eagleeye Akkurat som du ser på ansiktet først. Dose cameltoes! Stephanie F, Aurelius, fitflyer og 2 andre 5 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Akkurat som du ser på ansiktet først. Dose cameltoes! Jeg har aldri sagt jeg ser på ansiktet først. dagthomas, fitflyer, Aurelius og 1 annen 4 Siter
Sepsis Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Ankom Bol, Kroatia i går etter en bra uke i Bosnia. Sarajevo er absolutt verdt et besøk for de som er interessert i historie, kultur og god mat . For Mostar passer det med et dagsbesøk, med mindre man vil ta en tur rundt i Hercegovina, noe vi gjorde. Gud bedre for en flott natur. Men ja, Kroatia er også bra. Langt mer turistifisert, men ikke så ille som andre reisemål i "Syden". Dagens glade får være lyden av havet og boksen med Ožjusko jeg drikker i dette øyeblikket. fitflyer, poyekhali, Stephanie F og 2 andre 5 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Ankom Bol, Kroatia i går etter en bra uke i Bosnia. Sarajevo er absolutt verdt et besøk for de som er interessert i historie, kultur og god mat . For Mostar passer det med et dagsbesøk, med mindre man vil ta en tur rundt i Hercegovina, noe vi gjorde. Gud bedre for en flott natur. Men ja, Kroatia er også bra. Langt mer turistifisert, men ikke så ille som andre reisemål i "Syden". Dagens glade får være lyden av havet og boksen med Ožjusko jeg drikker i dette øyeblikket. Pass deg for alle Bolerne da, og om du har skikkelig flaks får du nok tak i noe billig bol. HURRDURR. Aurelius, Sepsis og fitflyer 3 Siter
FitFish Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Skal kanskje til Skottland i oktober! fitflyer, Aurelius, Tutogkjør og 3 andre 6 Siter
FatUnicorn Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Har bestilt sydentur for moren min, så har huset, bilene og bikkja for meg selv i noen uker fra og med neste onsdag Tutogkjør, CamillaO, Aurelius og 4 andre 7 Siter
Gjest Lovisa Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 I kicked ass på dagens tidtaking av "300"!!! Gjennomførte 25 pull-ups, 50 markløft, 50 boxjumps, 50 push-ups, 50 kettlebell clean & press, 50 floor wipers og 25 pull-ups på 17 minutt og 14 sekund! Forbetring frå sist: 6 minutt og 29 sekund! Wheeee, endorfiner er moro. Siter
Chrsyre Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Er endelig frisk etter 4 dager med blærekatarrhelvete med feber og ingen næring fra annet enn uendelige mengder appelsinjuice. Skal aldri klage på noe igjen fitflyer, FitFish, poyekhali og 2 andre 5 Siter
SterkBalanse Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Snaps med Ojive ! Haha.. But first, let me take a selfie! Siter
Ojive Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Snaps med Ojive ! Haha.. But first, let me take a selfie! *duckface i 10 forskjellige vinkler* Eminator og fitflyer 2 Siter
Eminator Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 *duckface i 10 forskjellige vinkler* no u didnt? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.