Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Utrolig hvor stor gleden kan bli over 2,5 kg altså men hurra :D Har stått fast på 30kg i mark i evigheter nå, men i dag....32,5kg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å begynne med denne boken, Så ser vi deg igjen på mandag -en av mine favoritt bøker. :thumbsup:

Hørt mye godt om den, gleder meg til å starte! Men drar til Costa Rica om en uke, så sparer den til turen :D Sitter og koser meg med Lea nå .. det hørtes ikke riktig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1: Nailet Biologieksamen på en time! :D Tror jeg får B. eller C om jeg er uheldig med de svarene jeg ikke var helt sikre på :/

2: Er sykt støl i ryggen etter treninga i går. PHAT er tingen, altså :D

3: skal trene bein nå

4: skal IKKE drikke i helga, så unner meg heller litt digg i kveld (sjokoladekakeee! :D )

5: Satte nettopp sammen kollasj av meg selv, og så at jeg sannelig har forsvunnet endel cm på meg siden mai :D Jeg som helt ærlig og oppriktig trodde at jeg sto på stedet hvil. Før og etterbilder er sannelig en god motivasjonsfaktor

6: JEG DRAR TIL BRASIL OM UNDER TRE UKER!!!

GOD HELG, GOD JUL, GODT NYTTÅR, GRATULERER MED DAGEN!Alle gode følelser på en gang :D

[ATTACH=full]2751[/ATTACH]

jeg føler meg som den HØYRE støvelen i dag :D

Hvor i Brasil skal du? Jeg har vært der før og vil tilbake asap! Ikke noe som å kombinere litt Brasiliansk Jiu-Jitsu, 40 graders sol og sløve dager med grillmat og øl til alle måltider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Brasil skal du? Jeg har vært der før og vil tilbake asap! Ikke noe som å kombinere litt Brasiliansk Jiu-Jitsu, 40 graders sol og sløve dager med grillmat og øl til alle måltider ;)

skal til ett sted et par timer fra Brasilia, Goiania, først. Så en tur til Argentina før vi kjører mot Rio :D

Gleder meg som ett barn! :D blir sikkert trening 6 dager i uken også, så det blir ikke dumt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...