Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Medlemskapet mitt på skolen gikk ut 31 juni, det glemte de å informere meg om. Og nå får jeg ikke fornyet det. Så jeg melder meg inn for sommertrening på spenst! I dag!! Og dit kan jeg gå!!! (Skolen er 11km unna, spenst er 1)

Skrevet

Dagens glade er at jeg traff bestevenninna mi for første gang siden påskeferien! (Ho studerer medisin i Ungarn). Jeg hadde med min hund, og så fikk hundene våre hilst på hverandre, og det gikk kjempefint og de lekte og løp rundt :D Min er en Engelsk Springer Spaniel og hennes er en langhåra Schæfer, så det var ingen selvfølge at de kom til å trives sammen, så det det var gøy :D

Annonse

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Pinglekringla skrev:
Har visst en date på torsdag om han har guts nok til å møte :D Fancy!:D

Med hvem?;)

Gjest xxxxxx
Skrevet

Har sittet og tenkt hardt på om jeg har noen dagens glade, gruusomt å komme hjem til øspøs regnvær etter 3 dager på stranden i Frankrike. Men, har savnet hunden min og skal hente henne etter jobb. Det blir ren glede:D

Gjest xxxxxx
Skrevet
  "Pinglekringla skrev:
En fra sukker :rofl::p Prata siden februar nå så er vel på tide :D:p Blir spennende :D Ikke bor han så langt unna heller ^^:p

Så gøy, krysser fingrene for deg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...