FatUnicorn Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 "QueenWinther skrev: dagens glade; den nye questbaren, HERREGUD Har du smakt den? Siter
FrkDiaz Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 Mamma er best altså! Tiwas og Tonje_86 2 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 2. desember 2014 Skrevet 2. desember 2014 "PhoenixCircle skrev: Har du smakt den? Jaa, fikk boksen min i dag beste questbaren hittil, var sykt god! Siter
Inger-Lise Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 "QueenWinther skrev: Jaa, fikk boksen min i dag beste questbaren hittil, var sykt god! Hurra! Bestilte du den gjennom iherb? Jeg har også bestilt den, men gjennom quest sine egne sider. Tenkte jeg måtte prøve ut nye smaker,s å bestilte fem ulike smaker, to av hver sort! Den nyeste som du her snakker om, s'mores så DRITGOD ut! Gleder meg så ufattelig til pakka kommer Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 "Inger-Lise skrev: Hurra! Bestilte du den gjennom iherb? Jeg har også bestilt den, men gjennom quest sine egne sider. Tenkte jeg måtte prøve ut nye smaker,s å bestilte fem ulike smaker, to av hver sort! Den nyeste som du her snakker om, s'mores så DRITGOD ut! Gleder meg så ufattelig til pakka kommer Bestilte den fra quest nutrition, iherb har ikke fått den inn enda Siter
SlayerDad Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Fant igjen drareimene mine som jeg trodde jeg hadde mista. Tonje_86, Tiwas og fitflyer 3 Siter
LadyRainicorn Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Biologiforsøk på UiO! Pons, Tiwas, Ojive og 3 andre 6 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 "LadyRainicorn skrev: Biologiforsøk på UiO! ååh, det er så koselig.<3 vi lagde selvlysende, antibiotikaresistente e.coli bakterier. my babies Siter
LadyRainicorn Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 "QueenWinther skrev: ååh, det er så koselig.<3 vi lagde selvlysende, antibiotikaresistente e.coli bakterier. my babies Lager algeballer nå, skal ha et annet forsøk om celleånding senere. fitflyer, Tiwas og Tutogkjør 3 Siter
Avokado Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Ferdig med alle eksamener --> juleferie! Tonje_86, fitflyer, Håvard Vika og 12 andre 15 Siter
Brokkoli Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 "Avokado skrev: Ferdig med alle eksamener --> juleferie! Treningsleir, mener du vel? fitflyer, CamillaO, Aurelius og 4 andre 7 Siter
Avokado Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 "Brokkoli skrev: Treningsleir, mener du vel? Er ikke juleferie og treningsleir det samme? fitflyer, FrkDiaz, FatUnicorn og 3 andre 6 Siter
SlayerDad Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 "Avokado skrev: Er ikke juleferie og treningsleir det samme? You'll work harder with a gun in your back for a bowl of rice a day Aurelius, Tiwas, fitflyer og 1 annen 4 Siter
SlayerDad Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Og ny økning i kcalinntak. Til 2600. Lunsj I morra blir omelett på fire egg, Fløte, hvit geitost og masse feit skinke. Og to speilegg til dessert. Sjokkerte en kollega da jeg fortalte at vi bruker ca halvannen liter fløte I uka på to stykker Aurelius, langaard, Tiwas og 4 andre 7 Siter
Sephania Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 På trening i går fortalte hun jeg hadde med meg at styrkemessig var jeg forbildet hennes ... *egoetkræsjaitaket* Tiwas, CamillaO, Tutogkjør og 5 andre 8 Siter
Aurelius Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 "Gamlebyen skrev: Og ny økning i kcalinntak. Til 2600. Lunsj I morra blir omelett på fire egg, Fløte, hvit geitost og masse feit skinke. Og to speilegg til dessert. Sjokkerte en kollega da jeg fortalte at vi bruker ca halvannen liter fløte I uka på to stykker Høres digg ut! hva slags skinke bruker du? fitflyer 1 Siter
SlayerDad Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 "Aurelius skrev: Høres digg ut! hva slags skinke bruker du? Svensk helgskinka. Men skjærer av svor og en del av fettet der, men nok marmorering for det fitflyer, Tiwas og Aurelius 3 Siter
fitflyer Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Ny pers i knebøy: 135kg og 370kg raw nå - sakte men sikkert mot 400! LadyRainicorn, SlayerDad, Aurelius og 6 andre 9 Siter
FatUnicorn Skrevet 3. desember 2014 Skrevet 3. desember 2014 Fikk gode nyheter i dag CamillaO, Avokado, fitflyer og 3 andre 6 Siter
Danisan Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Dagens glade! Kjøpte akkurat billetter til The Gathering 2015 StokkelandWCN (skal du joine?) Dette blir min 15 strake TG, at eksamen er 3 dager etter påske bryr jeg meg svært lite om. I cross that bridge when I get there - det viktigste er 5 knallharde dager med WoW gaming. CamillaO, Aurelius, Kristines1990 og 4 andre 7 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.