Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lovisa
Skrevet

Kommentaren frå dama i undertøysbutikken når eg prøvde/kjøpte ny bikini: "ja, eg ser du trener". :D

Gjest =xXx=
Skrevet

210 kg på 3x8 reps i beinpress, i fjor på samme tid var det 70. Da med sterke ryggsmerter og isjias. Kjenner at jeg har mye mer å gå på;)

Gjest =xXx=
Skrevet
  "fitflyer skrev:
2 flasker Nøgne Ø GPA står i kjøleskapet :p

Ooooooooo. Nays!

Annonse

Skrevet

Blitt kontaktet av TV-produsenten for Farmen, de trengte en ernæringsfysiolog til å vurdere og legge opp kosthold for en ny serie :)

Skrevet
  "fitflyer skrev:
400 pushups i dag, koser meg med en Nøgne Ø GPA som belønning :D

[ATTACH]144411[/ATTACH]

IPA ish? Nøgne Ø er sweet!

Dagens glade: Masse bra gratiskonserter rundt i Oslo. Fikk se mitt favoritt Thailandske danseband Live, helt random. (Faktisk helt sant hahahahhaha)

Annonse

Gjest =xXx=
Skrevet
  "StokkelandFastForm skrev:
Blitt kontaktet av TV-produsenten for Farmen, de trengte en ernæringsfysiolog til å vurdere og legge opp kosthold for en ny serie :)

Så jækla kult:)

Skrevet
  "CamillaLor skrev:
Er ikke fyllesyk

Joiner den.

Samtidig som at jeg hadde min første natt ute siden.....2005? Det var vilt.

Også testa jeg "state transference". Gjett om det tok av igår natt :D (ja, det funker).

Ah, maaaaaaan. EDM, øl og øresus <3 I missed you.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...