Gå til innhold

KROPPSDEL du er mest fornøyd med? :D


jallajalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom til å tenke på denne tråden i dag og jeg får jo være litt orginal og illustrere min beste kroppsdel med film...det var forsåvidt ikke planen, men det kom liksom ganske tydelig frem fra dagens filmklipp...Rumpa er utvilsomt den kroppsdelen jeg får mest kommentarer på uansett setting jeg er i...:wub:

RUMPE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kom til å tenke på denne tråden i dag og jeg får jo være litt orginal og illustrere min beste kroppsdel med film...det var forsåvidt ikke planen, men det kom liksom ganske tydelig frem fra dagens filmklipp...Rumpa er utvilsomt den kroppsdelen jeg får mest kommentarer på uansett setting jeg er i...:wub:

Hellooooo ass!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg har en tendens til å ikke finne noe jeg liker ved meg selv, men jeg skal prøve, fordi jeg er ikke så ille som jeg skal ha det til :p. Av alle ting på kroppen så liker jeg leggene mine. Så kjoler som slutter ved knærne og høye hæler er særdeles positivt for mine legger ja:D. Og selv om det ikke er en kroppsdel så har jeg fått høre at jeg har veldig fine øyner (blåååå) og personlig vil jeg si at jeg elsker min venstre arm - men det er mer fordi jeg elsker tattoveringen/e der :D

Gi meg frem til sommeren..så skal jeg komme inn hit igjen og si at jeg elsker hele meg selv:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...