Sussi90 Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Vanskelig og si, er ikke sånn superfornøyd med noen av kroppsdelene enda egentlig. Blir enten mage eller rygg... [ATTACH]50933[/ATTACH][ATTACH]50934[/ATTACH] Men jeg kan si deg hvem kroppsdel jeg er minst fornøyd med: SKULDRE!!! Fy faen for en rygg du har !! Sitter her å måper Assie 1 Siter
Assie Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 det må være jævlig å ha HåK og IKKE være fornøyd! Håper jeg kommer dit en dag! Hva er HåK? Fy faen for en rygg du har !! Sitter her å måper Takk for det!! Siter
sjokkoninja Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Hva er HåK? Helårskropp/helårsform Assie 1 Siter
Assie Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Helårskropp/helårsform Ah, takk for det! Du får bare stå på, resultatene kommer fortere enn man aner når man får inn rutiner på kosthold og sånt Siter
Tuba Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Eg er meget nøgd med rumpa til T.B. Er det lov? Pinglekringla og Rek 2 Siter
T.B Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Eg er meget nøgd med rumpa til T.B. Er det lov? Godkjent. Tuba 1 Siter
Bondejenta Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 Eg er i grunn nok så fornøgd med heile kroppen, sånn jamnt over! Sjølvdiggarmentalitet, oh yeah!:cool: Men, i og med at eg har født to barn, er vel magen den kroppsdelen som fortener mest skryt: (og berre vent å sjå korleis den vil sjå ut etter sommaren(y)). Armane mine er eg godt fornøgd med (sjølv om eg ikkje har sjangs å passe i kle i min str dersom dei har ermer) : Og ryggen min likar eg godt: (Prøvde å "pose", men får det ikkje til, så eg får ikkje vist heile potensialet:p Ein ting å øve på, kanskje..) Trur forøvrig eg skulle hatt meg ein alliert til å ta bilder, så kanskje kvaliteten vart litt betre:whistle: Aurelius og Tonje_86 2 Siter
LeanMachine Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 Jeg aner ikke. Rumpa kanskje. For den har sett lik ut nå hele veien og jeg føler ikke at jeg får gjort noe med den uansett Så jeg tror jeg får være fornøyd med den som den er Bilde er i loggboka, gidder ikke legge ut assen min overalt Siter
Krsitoffer Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 Gamle ryggbilder, siden høst 12' ble det noen måneder halvmotivert deffing etterfulgt av 6måneder "skitten" bulking http://forum.fitnessbloggen.no/attachments/untitled-jpg.55308/ Nå er det iallefall lett ryggen Siter
LeanMachine Skrevet 2. oktober 2013 Skrevet 2. oktober 2013 Akkurat nå... må det være det faktum at jeg faktisk har noe å putte i BHn Siter
Tonje_86 Skrevet 2. oktober 2013 Skrevet 2. oktober 2013 Egentlig fornøyd med det meste, men skal jeg plukke ut noe må det vel kanskje bli rumpa og leggene, samt øyenfargen min. Siter
xxxxx Skrevet 2. oktober 2013 Skrevet 2. oktober 2013 Ryggen [ATTACH=full]120029[/ATTACH] Ikke lyv stokkeland! Du har bulka mye mer siden den tid ErikH og Nikko21 2 Siter
Gjest Skrevet 2. oktober 2013 Skrevet 2. oktober 2013 Ikke lyv stokkeland! Du har bulka mye mer siden den tid Hahaha,hva snakker du om? Siter
Espen M Skrevet 2. oktober 2013 Skrevet 2. oktober 2013 Tror det må være rygg, hatt best fremgang der:) Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 2. oktober 2013 Skrevet 2. oktober 2013 tidenes skinnypack, men den er iallefall der! Ludvig, Ulrik, Shiftry og 6 andre 9 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.