Gå til innhold

Jonas200

Medlemmer
  • Innholdsteller

    103
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Jonas200

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Har kjørt PHAT ei stund nå, med god økning på styrke, men nå vil jeg ha mere reps, føler meg svak på reps. Noen som har ett fint program for dette med 5-6dager i uken:)? Noe nytt fra PHAT hadde jo vært fint da:)
  2. Er da inne på min 4. uke med PHAT, og fornøyd så langt. Blir deload week neste uke. Hatt kjempe fremgang i spesielt benk Men noen ting jeg lurer på:) 1. Kan jeg bytte om bein dagene, slik at styrke er på dag dag 5, og hypertrofi er på dag 2? -Grunnen til at jeg vil det, er at styrken i beina er helt borte etter mark på dag1 2. Hvor kan jeg slenge inn litt mageøvelser? savner og få trent magen med egne øvelser:)
  3. Men tenker 3x3-5, også la oss si 3x5-100kg, så går det 4uker, så er det stop. Hvor lenge skal vær syklus vare, bruker ofte å kjøre 12uker på hvert program og evaluerer der ifra. Så da må jeg jo starte på 75-80kg...
  4. http://fitnessbloggen.no/treningsmetoden-phat/? Så jo litt interessant ut det der, noe helt annet enn hva jeg har trent før. Men hvordan er progresjonsøkning for her uke her?
  5. Synes det er godt og fokusere på en muskel om dagen. Forslag til annet program jeg kan kjøre hvor jeg kan trene hver dag:) ?
  6. 110kg, 21år, 125kg i benk, 150-160kg i bøy og 205kg i markløft.. Kjører 3-5sett med 12ere på støtteøvelsene, baseøvelsene 7-10sett ink oppvarming i baseøvelsene med 12ere som oppvarming og 2-6repere på arbeidssettet.
  7. Føler jeg ikke har noe progresjon lengre med programmet jeg kjører. Øker 2,5kg hver uke på baseøvelsene, og tar det jeg føler for på støtteøvelsene. Kjørt dette ei god stund nå, type 6mnd kanskje. Føler ikke det funker lengre. Noen som ser noen endringer jeg kan gjøre:)? Dag 1. Bryst Benk,stang Benk, hantler Flyes Skråbenk Cablecross Dag2. Rygg Markløft, (sumo for tiden, trener teknikk) Pullups Nedtrekk Sittende roing Forroverbøyd stangroing Kabel, strakehender 90grader og ned. Dag 3. Skuldre/nakke Sittende skulderpress i maskin Fronthev Sidehev Sittende skulderpress, hantler. kab
  8. reimer? som i at grepet er for dårlig? Grepet mitt er ikke for dårlig iallefal:)
×
×
  • Opprett ny...