Gå til innhold

Ja hvordan går det med puppene jenter? *vektnedgang*


KariKanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde C for to år siden, gikk så opp i vekt og havnet på D. Nå har jeg gått ned endel i fettprosent (tror jeg at det må være siden jeg veier det samme, men har blitt tydelig tynnere) og de har blitt tydelig mindre. Jeg er glad for det som for tidligere nevnt, store pupper på trening kan være skikkelig irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine endrer seg med fettmengde ellers i kroppen og jeg liker å ha små fordi det er praktisk. Jeg ville aldri tatt silikon i eller latt noen sette kniven i kroppen min frivillig. Mange med silikon angrer seg etterpå, og ofte må man åpne opp og gjøre endringer, tror jeg, og jeg tviler på at puppene ser noe bedre ut etter at man fjerner silikonen enn før man la det inn. Nei, å legge inn silikon i kroppen er sykt, synes jeg. Om en fyr sa han hadde puttet silikon i rompa hadde jeg rygga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har krympet til de grader, på mitt største, 80 kg og utrent, hadde jeg 80 c.

Ca 10 kilo mindre, men med mye mer muskler bruker jeg størrelse 75 b.

Selvsagt savner jeg å ha store, faste pupper, men føler denne størrelsen passer kroppen min bedre!

De dagene jeg bruker bher med mer "fyll" føler jeg at det gjør inntrykk av at kroppen min også er større.

Små pupper er i tillegg veldig praktisk, husker da jeg akkurat hadde begynt å trene og de bare var i veien. Nå velger jeg de strammeste treningsbhene fordi jeg synes det er superbehagelig at de holder seg på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.. minker på fronten, ser rugler på brystet, og er ikke så langt unna å få "kløft" om jeg fortsetter med tunge styrkeøkter på overkroppen :p - det blir plastikkpupper etterhvert, for jeg føler meg ikke femi at all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre, var nu aldri store, men gikk jo litt opp da jeg la på meg en del, noe som gjorde at kløfta kom fram noe som gav meg litt selvtillitt i grunn... Men helt ærlig så er det bedre nå, halvveis ned til der jeg skal være. Små pupper = no hassle med bh, noe som er digg. Dem henger ikke og kommer ikke til å henge om 15 år heller, det er en trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt jeg ikke er alene! Etter 35 kgs vektnedgang så skulle det vel kanskje være en en selvfølge at kløfta forsvant litt desverre! Men er vel ikke noe jeg eegentlig sutrer over med tanke på hva jeg har fått til ellers. Selv om det er LITT surt! :p Har litt bedre utvalg i BH også, kan ta frem de gamle bomkjøpene som var for små rundt! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noen drastisk vektnedgang, så puppene har ikke forandret seg noe særlig. MEN har aldri hatt de støste boobsa heller. 75-80B.

En eller annen gang i tidlig pubertet bestemte jeg meg for at jeg skulle være glad i puppene mine, og etter det har alt bare vært fryd og gammen :) Så lenge de er faste og gode å varme hendene på når jeg fryser, kan gjerne varandaræva gjøre opp for det som kanskje vil være manglende størrelse i noens øyne.

Om en viser selvsikkerhet og er fornøyd med sin egen kropp, krever de færreste guttene at en skal ha dobbel d og brazilian ass.. :)

Synes alle damer skal sette pris på puppene sine og være glad i de, pupper er nydelig uansett form og størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Skal det stramme opp puppene og kjøre diverse bryst øvelser? Har gått ned noen kilo og føler at puppene mine har blitt mer dvaske på en måte.. Har til nå stort sett kjørt benkpress, benkpress med frivekter og push-ups som bryst øvelser.. Etter jeg oppdaget puppeforandringen har jeg lagt til flyes også.. noen som har noen råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har gjort det i alle år. Men frem til jeg så bilde av meg selv med det, å var ikke så fint på meg! Så da har jeg gått over til trekant, men pleier å sole meg toppløs (i utlandet ihvertfall) :cool:

Så lenge du ikke gjør det i bakgården... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg hadde normal størrelse på dem, jeg.. På mitt største, etter fødsel, brukte jeg 80G/H, nå 70/75F, Hadde 75B allerede som 11 åring og det var IKKE kult;( Hjelper ikke at de henger no helt jævlig heller...

Her blir der reduksjon og løft innen et par år. Regner med å få det dekket pga vond nakke og stive skuldre hele tida;) Det skal bli befriende!!! Tror jeg ville vært fornøyd med en C/D cup...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker C/D cup nå, har brukt det siden jeg var 14 år gammel. Og når jeg var 14 år veide jeg nesten 10 kg mindre enn jeg gjør nå. Og jeg har jo gått både 20 kg opp i vekt og 10 kg ned igjen, så de jæ*** puppene bærer stort preg av det. Blir nok verre nå som jeg kommer til å gå ned en del i vekt. Er jeg heldig går jeg bare ned en BH størrelse. Eventuelt ingen. :( Blir nok løft etter jeg har fått kids i fremtiden regner jeg med, for har vært veldig uheldig med brystpartiet mitt dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de har krympet. Tyngdekraften og sykdom har hærpa de, og hadde jeg vært rik hadde jeg fiksa på dem haha :whistling: .. Vet ikke om jeg tør og få barn, for selv juten amming er de ehem.. ja. Da jeg var overvektig brukte jeg 85 D. Nå bruker jeg 70 B. Men, en får ta til takke med at resten av kroppen ser grei ut, normal vekt og relativt god helse i forhold til hva det var tidligere. Nei, selvtillit er noe jeg må jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de har krympet. Tyngdekraften og sykdom har hærpa de, og hadde jeg vært rik hadde jeg fiksa på dem haha :whistling: .. Vet ikke om jeg tør og få barn, for selv juten amming er de ehem.. ja. Da jeg var overvektig brukte jeg 85 D. Nå bruker jeg 70 B. Men, en får ta til takke med at resten av kroppen ser grei ut, normal vekt og relativt god helse i forhold til hva det var tidligere. Nei, selvtillit er noe jeg må jobbe med.

Samme greia her også, har så lyst på barn, men er livredd for hva som skjer med brystpartiet... :unsure::whistling: Men heldigvis finnes brystløft, så kanskje det kommer godt til nytte etter å ha presset ut et par kids! :thumbsup: Mener jeg har lest at brystløft er billigere enn silikon, men kan hende jeg tar rimelig feil her.. Greia som er skummelt med brystløft, er at i noen tilfeller må de flytte på brystvorten. Og DET vil jeg ikke. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...