Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde selv aldri hørt om han(Bryr meg ikke så mye om svømming).

Men mine tanker går til hans familie og venner, det er alltid vondt når ett så ungt og friskt menneske skal dø! :(

R.I.P

Skrevet

Utrolig idrettsmann og hele livet foran seg. Idretten blir kun en dråpe i havet når man ser det hele i perspektiv.

Å hevde seg i en verdens idrett som svømming og være verdens beste kan ikke beskrives med ord. Heller ikke alle gode ord om personen og hans omtanke for andre.

Hvil i fred Alexander!

Kom over en fin video på youtube

Skrevet

Hørte det på radioen mens jeg kjørte i dag, og kunne ikke tro det. Ble sittende å måpe.

Synes han virket som en veldig alright mann, et tap for idrettsnorge. Hvil i fred.

Skrevet

Etter mange år som svømmer i Bergen, er det utrolig vondt og ufattelig at Oen har gått bort. Han var en helt og et forbilde for så mange små og store i svømmingen og innen idrett, og at akkurat han skulle dø i en så altfor ung alder kan nok ingen forstå. Jeg tenker på hans familie, kjæreste og andre pårørende, og håper de kommer seg opp igjen. Alexander kommer for alltid til å minnes, og han kommer alltid til å være savnet.

En nydelig dag med sol og fint vær i Bergen i dag er et lys ved hans minne.

Hvil i fred, Alex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...