Jump to content

Myralill

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About Myralill

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 09/03/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://vampirefreaks.com/u/Nydiwia?r=2329821

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg puster inn når jeg går ned og ut når jeg skal opp. Prøver å puste godt. Det er både med og uten vekter jeg får dette. Syntes det er så merkelig fordi jeg hadde ikke dette problemet før... Jeg elsker disse øvelsene så det er kjempe kjipt å ikke klare det.
  2. Jeg er usikker om dette er rett plass å spør men tenkte jeg kunne spørre for kanskje noen har hatt samme problemet eller vet hva det kan være. For noen år siden når jeg trente hadde jeg ingen problem når jeg gjorde knebøy (både med og uten vekter) og utfall (Med og uten vekter). Men når jeg skulle begynne på igjen å trene for noen måneder siden gikk disse øvelsene virkelig dårlig. Det er ikke tungt for noen av musklene men når jeg går ned svartner det i hode og jeg mister balansen. Jeg har prøvd sånt stativ under knebøy å kan da gjøre flere reps men får store merker på skuldre/nakke og meget vondt i ryggen for jeg må trykke meg inn i stang for ikke å falle... Dette har gjort at all motivasjon bare forsvinner hver gang. Jeg fatter ikke hva som er galt å føler det ikke er god nok grunn til å oppsøke en lege. Noen ideer for hva dette kan være?
  3. Myralill

    Banana girl

    Kom over en sak, var vel på dagbladet i går. Gikk inn på siden hennes får å finne ut mer: http://thebananagirl.com/ Denne jenta lever ett vegan liv på mest frukt. Hva syntes dere om denne livs stilen? Er det noe tess når man trener styrke? Det føles jo veldig fristende "Although everyone is different, if you stick to the program the following results are very common: - Infinitely improved digestion and elimination - Clearer skin, whiter eyes, shinier hair and stronger nails - Much more energy and motivation to exercise - Heightened mental clarity - Positive fluid loss as suspended toxins leave the body - A sense of well-being that can only be achieved on a HCRV lifestyle - No more bingeing due to total satiation after meal time - No longer dependant on stimulants like coffee to get through the day - Depression becomes a thing of the past - More connection with nature, the animals and yourself - Start to forge new raw friendships/a whole new community - Drug dependency is overcome - Waking up fresh and with energy rather than groggy and lethargic - Acne and other skin conditions begin to or completely heal up - Completely overcome Chronic Fatigue Syndrome"
  4. Jeg bare lurer på hva fitness menneskene her spiser på julaften? Er det den ene dagen man går all out å koser seg eller er kostholdet viktig å holde også denne dagen? Jeg spiser bare kjøttet på pinnekjøttet (alt fett skal vekk, klarer ikke konsistensen av fett), kålrabi stappe, surkål og sosisser. Så å si hver jul går jeg ned i vekt uansett om jeg forsyner meg flere ganger i flere dager.xD Hva er favorittene?
  5. Tenk så mange som vil kjøpe boken bare på grunn av dette da...
  6. Men det er ikke lurt med vekt på ryggen i sekk? Det er så mye lettere å gjøre det tungt på den måten for man kan nå fylle med alt.(mat, vann, vekter osv.) Har ikke så veldig tunge vekter (25 kg til sammen).
  7. Jeg er alene mor i jobb som gjør det vanskelig for meg å bare dra på trenings sentrer. Jeg har vært et "støtte medlem" en god stund nå så tenkte jeg bare skulle melde meg ut å ta treningen hjemme. I alle fall til situasjonen endrer seg litt. Jeg har forskjellig med utstyr hjemme. Strikker, bånd, baller, tredemølle, sykkel, hantler med vekter. Så burde vel være nok til å kunne få seg en grei treningsøkt hjemme. Jeg vil gjerne gjøre knebøy, tenkte da på å fylle en ryggsekk med vekter. (jeg har ikke mer plass til flere trenings ting.) Men når det gjelder teknikk burde jeg ha sekken på ryggen eller magen? Når jeg har tunge ting på ryggen bruker jeg å bøye overkroppen fremover så dette kan kanskje ødelegge øvelsen?
  8. Jeg hadde ikke tenkt å bruke det jeg skrev var bare et eksempel. Jeg leser artikkelen nå kanskje jeg blir litt klokere.
  9. Hehe begynnelsen på den artikkelen. "bygger du møbler fra ikea uten bruksanvisning" det gjør jeg faktisk. xD Løper uten kart også ser heller på skilt. Men takk skal lese den nå! (Har sikkert klart å overse den når jeg har gått gjennom sidene)
  10. Jada hørt om restitusjon men hva skjer om kroppen ikke får dette? (Var det jeg ville frem til når jeg postet dette)
  11. Dette er bare et spørsmål, vær vennlig ikke vær frekk. Jeg har tenkt på det en stund, man hører jo ofte at man burde trene styrke 3-4 ganger i uken. Hvorfor skal man/kan man ikke trene det 7 dager i uken? Mister man virkningen 3-4 av dagene da for musklene må få "heale" seg? Er det fordi folk tror man går lei om man trener styrke så mye? Hva hvis man har tung styrke 3-4 ganger i uken så "lett styrke" de andre dagene? Blir de lette dagene unødige da? Eller kunne man trent tung styrke alle 7 dagene om man deler opp dagene? Foreksempel hadde dette vært en dårlig styrkeplan? Mandag: Underkropp Tirsdag: Overkropp Onsdag: Underkropp Torsdag: Overkropp Fredag: Underkropp Lørdag: Overkropp Søndag: Full program. Jeg liker å trene styrke men vet lite om muskel bygging og hvordan det skal gjøres på best måte. Jeg er kvinne med tankegangen "mer er bedre" så derfor virker hviledager unødige for meg. Jeg er uvitende om ting som dette så vært greit å få ryddet opp i det en gang for alle. Leser mange saker om slanking og muskelvekst og føler alt strider mot hverandre.... Noen sier man skal ha lette vekter, noen sier tunge, noen sier man skal bruke sin egen kroppsvekt, noen sier man må trene kjempe mye andre sier man kan trene 20-30 min hver dag. Jeg er kjempe forvirret!:/
  12. Myralill

    Hjelp

    Ja det er sikkert planleggingen det er noe feil med, jeg skal være ærlig å si når jeg ser ting jeg aldri har hørt om i en oppskrift gir jeg ofte opp når jeg ikke finner det i første butikken. Da blir det lettere å ta en ferdig blanding der man tilsetter kesam/melk/vann eller noe annet i stede for å lage det fra bunnen av. Dette kommer der i mot ofte med mer salt en den man lager fra grunnen av og mindre av det som gjør grytene/suppene gode. Jeg er ikke noe mester på kjøkkenet, tør ikke lage mat for andre for jeg føler at maten jeg lager ikke er god nok. De som kommer på besøk her får høre "unnskyld" sikkert 10 ganger gjennom måltidet. Jeg hadde lyst å bruke kropps analysen til motivasjon, finne ut hvor fettet ligger/hvor mye for så å se hvor mye som "forsvinner". Er så lei av å bruke vekten og speilet for det av motiverer jo deg.
  13. Myralill

    Hjelp

    Jeg bruker egentlig aldri å lage for mye middag så har aldri rester. Har heller ikke så god plass til å fryse ned eller ha i kjøleskapet desverre. Jeg vil egentlig finne oppskrifter som er lett å lage, noe både jeg og datteren min vil like og ha godt av, Ikke tar 40-60 min å lage og kan varmes opp i mikro om nødvendig. Derfor hadde jo en kostholdsplan vært fantastisk, men som jeg sa 4-6000 for en kostholds plan.. kanskje litt drøyt. Skal i alle fall møte opp på gratis timen å få kropps analyse, så er det noen som har erfaringer med å få kropps analyse?
  14. Myralill

    Hjelp

    Ok så når det gjelder trening så er jeg veldig glad i styrketrening og løping/jogging. Det har falt litt ut på grunn av jobb siden det har vært mye sykdom som gjør at jeg jobber over 100%, på jobb går jeg mye både inne og ute. Har også en del forflyttning av personer. Så jeg sitter ikke helt stille. Har der i mot fått turnus plan til mai så nå skal det trenes og jeg nekter å ta på meg like mye som jeg har gjort, blir bare syk av det! Men kostholdet og matvanene mine er helt ødelagt grunnet turnus jobbingen. Jeg prøvde for en stund siden å gå på protein dietten for å venne meg litt av med all karbo og fett jeg får i meg.. Dette gjorde at jeg utviklet en ganske kjip spiseforstyrrelse, jeg spiste bare kylling med krydder, agurk og tomat og drakk 2-3 proteinshakes low carb.. Jeg endte opp med å være under 1000 kcal, 3-9 g karb, så å si ingen fett og 80-160 g protein. Ja jeg gikk ned som en drøm men jeg nektet å spise mat om jeg ikke fikk veie opp ALT som var og jeg måtte også beregne kcal,protein,karb og fett i ALT. Til slutt fikk kjæresten min nok å fikk meg bort fra dette. Så kom turnusen inn.. jeg jobber sein/tidlig en del, har også jobbet mye dobbel vakter. Når jeg jobber sein er jeg aldri sulten før jobb og når jeg blir sulten på jobb blir det små spising av ting jeg har hatt med i vesken, av og til drar vi på butikken å da kjøper jeg meg fjordland. Tingen er at jeg ALLTID er sulten når jeg kommer hjem kl 22 å da hiver jeg også innpå med mat/drit. Når jeg har hatt tidligvakt går det ofte litt bedre med middagen men jeg er litt for glad i pasta(velger alltid fullkorn) og fløtepoteter.. alt som er drit egentlig. Jeg har prøvd å spise biff med grønnsaker og saus men føler meg bare ikke mett etterpå... (Dette ligger sikkert psykisk fordi jeg har blitt mett av 100 g kylling.. er vel bare at hjernen sier noe mangler) Når jeg spiser biff med fløtepoteter der i mot blir jeg "mett". Derfor blir det ofte til at jeg lager fløtepoteter istede for grønnsaker. Hver gang jeg er i butikken så tenker jeg NÅ skal jeg kjøpe sunne varer som gir et sunt kosthold til både meg og min datter på 3 år.. men det føles jo som man går rundt i en jungel av ting.. nøkkelhull er villledende, jeg har lest 100 saker om hvorfor brød er bra og dårlig for deg.. det er liksom som alt er dårlig/bra samtidig og jeg bare gir opp å kjøper det vanlige...
  15. Myralill

    Hjelp

    Ok så jeg så en annonse om noe som het "bailine" Bailine » Figurslanking og vektkontroll for kvinner! Jeg tenkte først veldig mye på TVshop siden det er sånne strøm sirkler. Men jeg var inne på siden å leste: Når du kommer til salongen blir du målt og veid. Målene blir registrert i vårt dataprogram som regner ut dine idealmål. Deretter får du en GRATIS prøvetime. En prøvetime tar ca. 45 minutter, men du bør regne med ca. 1 time den første gangen siden vi også lager en figuranalyse. Neste gang du kommer finner vi et treningsprogram som er tilpasset akkurat deg og din figur. Velkommen! Ble da veldig interessert å ringte, fikk en prøve time men prisen etter den lå vel på 4-6000 kr for 10 ganger så blir prisen satt ned 50%. Jeg har ikke lyst til å slutte å trene vanlig.(Så dette er ikke noe jeg gjør for å være lat) Jeg bare føler at jeg ikke gjør ting rett, kostholdet mitt er så på tryne at det ikke skulle vært lov og jeg ser ingen forandring i speilet.. Da virker jo dette helt fantastisk.. men så mange tusen.. er det virkelig verdt det? Er det noen her som har erfaringer med dette eller noe form for peiling? Skal dit på mandag å vet at hun jeg skal til gjerne vil selge sine behandlinger så hun vil vel ikke si noe negativt om sine behandlinger.
×
×
  • Create New...