Gå til innhold

Slanking og dårlig ånde,noe sammenheng?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

är ju kött industrien som fremstillt LCHF !

Og moraliskt er vel det vel ikke så bra att hålle seg till mest kött mm da att producere dette er oerhört kostbart!

Det er litt interessant utsagn. For man hører også fra en del av de mer militante LCHF-tilhengerne at lavfettkosthold med mye karbohydrater er kjempet frem av kornindustrien.

Så da koker det vel ned til hvem man liker best, kjøttindustrien eller kornindustrien?

post-600-14440850018123_thumb.png

VS.

post-600-1444085001855_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666
Trening er ikke nok til å gå ned i vekt;) og det hadde du vist hvis du hadde peiling:)det er 70 % kosthold og resten er trening;)

Eller som en av motivasjonssangene på ipoden sier: 100% workout 100% diett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler for å kommentere påstanden "det er jo bare å trene det av seg". Nei, det er ikke bare å trene det av seg. Ett ræva kosthold gir ræva resultater. Spiser man for mye energi skal man få lov å trene til man spyr og fremdeles få små resultater, spiser man feil i forhold til sin egen kropp og den reaksjonsmønstre skal man også få lov til å trene en del for små resultater. Det er ikke BARE å bevege seg mer. Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er amerikanska kött industrien som fremstillt LCHF !

og moralen er att det trengs ca 2700 liter virtuellt vannför 1 kg ris

og 16000 liter virtuellt vann för 1 kg storfe, og vann sliter dom vel litt med i endel land ?

Dette moralske spørsmålet blir invalid om man tanker på de komparative fortrinnene ved vareproduksjon, spesielt her i Nord Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ketoseånde er ikke til å spøke med. Det virker dog som om denne avtar over tid, kan noen forklare dette ?

Det virker nesten som om kroppen " tilpasser " seg det nye / lavere karbonivået. Akkurat det ha jeg litt vondt for å forstå, men jeg observerer effekten, på meg selv. Det virker nå som om fenomenet oppstår om jeg har spist såvidt med "hydrokarboner " som en kollega kaller de, slik at jeg ramler ut av ketose. Da tar det noen dager med " nedkjøring " igjen, før "formen ( aka: fettforbrenningsformen: ketose ) sitter 100%. Da reduseres også ketoseånden / lukta.

Det er forresten ikke bare ånden man skiller ut ketogener via. Går jeg gjennom helga med litt ekstra inntak av karbohydrater, bruker jeg andre del av mandagen ( etter lunch ) på å SVETTE aceton. Det både føles og lukter sånn.... Litt ubehagelig, men løses ved å ha en ren genser på lur. Jeg føler billedlig vis at kiloene RENNER vekk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ketoseånde er ikke til å spøke med. Det virker dog som om denne avtar over tid, kan noen forklare dette ?

Det virker nesten som om kroppen " tilpasser " seg det nye / lavere karbonivået. Akkurat det ha jeg litt vondt for å forstå, men jeg observerer effekten, på meg selv. Det virker nå som om fenomenet oppstår om jeg har spist såvidt med "hydrokarboner " som en kollega kaller de, slik at jeg ramler ut av ketose. Da tar det noen dager med " nedkjøring " igjen, før "formen ( aka: fettforbrenningsformen: ketose ) sitter 100%. Da reduseres også ketoseånden / lukta.

Det er forresten ikke bare ånden man skiller ut ketogener via. Går jeg gjennom helga med litt ekstra inntak av karbohydrater, bruker jeg andre del av mandagen ( etter lunch ) på å SVETTE aceton. Det både føles og lukter sånn.... Litt ubehagelig, men løses ved å ha en ren genser på lur. Jeg føler billedlig vis at kiloene RENNER vekk....

Ikke peiling,men håper den avtar for det er ganske guffent:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aceton er hovedingrediensen i neglelakkfjerner, så du kan lukte på det hvis du har. Eventuelt ta en tur på butikk hvor det selges maling og lukte på ren aceton :).
men dette blandet med magesyre osv er vel bare herlig:P? For d lukter jo ikke neglelakkfjerner...det lukter jo usedvanlig dårlig ånde:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...