Gå til innhold

Slanking og dårlig ånde,noe sammenheng?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Litt snodig kanskje,men jeg har i det siste fått beskjed av min samboer å ta meg en drops nå og da..haha...for jeg har pådratt meg kronisk dårlig ånde:P JA jeg pusser tenner,gane og tunge morra og kveld...alså..aldri slitt med dårlig ånde før,ikke engang da jeg slanka meg sist..litt annet kosthold nå,moderat lavkarbo,raw food osv..noe sammenheng som kan gjør at jeg stinker eller,noen som har noe erfaring med det:confused:??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luktet drit av ånden min uansett hvor pusset tennene etter noen dager på PSMF. Tok det som tegn på at jeg kanskje skulle gå for en annen diett.

Det er bare ketoseånde. Det stinker veldig godt, men som regel går det heldigvis over. Å knaske persille er det beste rådet. Ellers finnes det sånne spesielle pastiller for akkurat ketoseånde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for svar folks,greit å vite:p Jeg er kanskje i ketose ja...noen dager er jeg godt over 70 kh daglig men de fleste er godt under igjen..men trodde man måtte være mye lavere på karbs for å komme i ketose jeg..? :huh:

Ketosegrensa er veldig individuelt. Ligger man under ca 120 gram karbohydrater om dagen produserer man ketoner uten at det nødvendigvis gjør seg utslag på ketosestix. Noen er fint i ketose ved 100 gram karbo mens andre må kutte det ned på minimalen for å komme i ketose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
slutt med lavkarbo, du fyller bare innsiden din med drit og lort. gå ned på en naturlig måte, som trim og trening!

Tydelig du ikke aner NOE om hva du snakker om men men!

Som Velvet skriver: ketoseånde= helt ok! Haha, fikk faktisk beskjed av damen for 1uke siden selv. Resultat av bare proteiner omtrent! winwin! Går jo over når man går over til et mer "normalt" kosthold så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig du ikke aner NOE om hva du snakker om men men!

Som Velvet skriver: ketoseånde= helt ok! Haha, fikk faktisk beskjed av damen for 1uke siden selv. Resultat av bare proteiner omtrent! winwin! Går jo over når man går over til et mer "normalt" kosthold så!

Heheh,ja,samboern sier jo at det får bare være stinkeånde når en får så gode resultater:D Men dog,greit å vite at man stinker og kan gjøre noe med det:D Tyggis funker jo ikke,tenker å prøve meg på lakerol da:P Spiser mye proteiner jeg og,200g i dag,og det stinker råtne egg får jeg høre:P Hærlig:wub::rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...