Gå til innhold

Slanking og dårlig ånde,noe sammenheng?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig greia med dårlig ånde av melkeprodukter? Pleide ikke få det før, men sliter med det nå (selv om jeg pusser og bruker tanntråd hver dag). Og jeg elsker helmelk som gainer :(

Har ikke peiling,men jeg får for meg at jo fetere melkeprodukter jo værre blir liksom den lukta da:P Belegg som setter seg rundt i munnen osv...men ja,..hva med å prøve å skylle med sb 12 dafeks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årsaken til lukten er allerede forklart tidligere i tråden så det dropper jeg. Det samme skjer også når man faster. Siden det er et resultat av energiforbrenningen er det ikke så mye å gjøre med det, men sink kan hjelpe litt på problemet. Sink binder svovel og kan til en viss grad redusere lukten. For eksempel pusse tennene med tannkrem som inneholder sink, sinktabletter eller spise grove kornprodukter. Persille og alfalfaspirer som inneholder mye klorofyll kan også hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lavkarbo betyr ikke mye kjøtt, man bare bytter ut karbohydrater med fett som energikilde. Proteiner er utenom, og de inntar man som man liker og etter behov. Mange lavkarboere trener styrke og trenger derfor mer protein. Om man spiser mye fett, så mye at man inntar mer enn man kan forbrenne vil man ikke gå ned i vekt, så de som gjør det har ikke satt seg ordentlig inn i lavkarbo. På lavkarbo.no hevder flere at ketoseånden går over. Det er de første 7 ukene ca man kan merke forskjellig ubehag. Om du forbruker ketonene vil de ikke gå ut med brukes. Ved å trene f.eks. Om du plages av en slik ånde ville jeg passet på å spist mye friske grønnsaker og drukket masse vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med dårlig ånde av melkeprodukter? Pleide ikke få det før, men sliter med det nå (selv om jeg pusser og bruker tanntråd hver dag). Og jeg elsker helmelk som gainer :(

Vanskelig å si noe sikkert men kanskje du har blitt intolerant etter stort forbruk over tid? og fordøyer det dårlig? eller siden det er slimdannende har lagt seg et belegg på tunga di? Jeg vet ikke om det passer til proteinpulver men kanskje kokosmelk funker? Ellers finnes det mandelmelk, havremelk, rismelk, soyamelk og hampmelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...