kakemonster Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Dette er min all time favoritt! Mulig det er dårlig humor, men jeg både knegger og hviner hver gang ser den.. :rofl: Sungrazer, Lloyd, Henrik Hope og 3 andre 6 Siter
Derpedino Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Seems Legit. Thorkar, Gamla, Forsvarsfrue og 3 andre 6 Siter
ubertass Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Titanium, Forsvarsfrue, Derpedino og 17 andre 20 Siter
Sungrazer Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Staaaaakar!! Lurer på om han får det til nå?? Så snart han har skitt ut tennene han slo inn... Anya 1 Siter
Anya Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Så snart han har skitt ut tennene han slo inn... off.. Staaaaakar!! Du så liksom at han prøvde å late som ikkenoe mens de andre lo. . Pinilig OG vondt OG FAILFAILFAIIIIIL!!!!! :rofl: (håper han ler av det etterhvert sjøl også..) Sungrazer 1 Siter
Schwarzenegger Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 MUST SEE! Total latterkrampe, hadde min første nær-døden-opplevelse idet eg såg klippet og datt om i et ukontrollert og spastisk latterbrøl og begynte å hyperventilera....true story Anya 1 Siter
Anya Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 MUST SEE! Total latterkrampe, hadde min første nær-døden-opplevelse idet eg såg klippet og datt om i et ukontrollert og spastisk latterbrøl og begynte å hyperventilera....true story :rofl: Siter
eelise Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 MUST SEE! Total latterkrampe, hadde min første nær-døden-opplevelse idet eg såg klippet og datt om i et ukontrollert og spastisk latterbrøl og begynte å hyperventilera....true story hahaha! Stakkar :rofl: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.