kakemonster Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Dette er min all time favoritt! Mulig det er dårlig humor, men jeg både knegger og hviner hver gang ser den.. :rofl: Henrik Hope, T-bone, melis1988 og 3 andre 6 Siter
Derpedino Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Seems Legit. Shub, Ninian, Thorkar og 3 andre 6 Siter
Sungrazer Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Staaaaakar!! Lurer på om han får det til nå?? Så snart han har skitt ut tennene han slo inn... Anya 1 Siter
Anya Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Så snart han har skitt ut tennene han slo inn... off.. Staaaaakar!! Du så liksom at han prøvde å late som ikkenoe mens de andre lo. . Pinilig OG vondt OG FAILFAILFAIIIIIL!!!!! :rofl: (håper han ler av det etterhvert sjøl også..) Sungrazer 1 Siter
Schwarzenegger Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 MUST SEE! Total latterkrampe, hadde min første nær-døden-opplevelse idet eg såg klippet og datt om i et ukontrollert og spastisk latterbrøl og begynte å hyperventilera....true story Anya 1 Siter
Anya Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 MUST SEE! Total latterkrampe, hadde min første nær-døden-opplevelse idet eg såg klippet og datt om i et ukontrollert og spastisk latterbrøl og begynte å hyperventilera....true story :rofl: Siter
eelise Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 MUST SEE! Total latterkrampe, hadde min første nær-døden-opplevelse idet eg såg klippet og datt om i et ukontrollert og spastisk latterbrøl og begynte å hyperventilera....true story hahaha! Stakkar :rofl: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.