Tuba Skrevet 21. mai 2013 Skrevet 21. mai 2013 Dette syns eg er ufint. Kvifor legg du ut bilete av produkt frå ein konkurent av meg? Tor og ubertass 2 Siter
sjokkoninja Skrevet 21. mai 2013 Skrevet 21. mai 2013 Og da er det obligatorisk med: Og spol til 1:32 ca! HOLY MOTHER OF GOD! fuuuuuuuuuuuuaaaaark! Siter
Bicepsbro Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 huh? Ikke vært på internett så lenge du? Did He Died? (alternatively, “Did He Die?”) is a catchphrase generally posted by people attempting to troll in the comment sections of YouTube videos depicting physical injuries or accidents, such as FAIL videos. Although the expression had its beginning as a troll-bait containing a grammatical error, it has been increasingly used in comments without any context, regardless of whether there’s a reason to even question if anyone might have died in the video. Other variations of the phrase include, “did he dieded” or “did x died,” where X is the subject of the video. SlayerDad og malenesofie 2 Siter
DukeNukem Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Bondejenta, FatFighter Malm, TheSeniorWrangler og 4 andre 7 Siter
Tor Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Se hele denne videoen. HELE. Og dø av latter Klassiker: Gigantisk vaxpropp och kackerlacka avlägsnas ur ett öra @ Existenz.se Siter
Nixon Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 huh? Did He Died? | Know Your Meme Lloyd, Parkert_fgmgkh og h0lt3 3 Siter
Oddis Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Ikke vært på internett så lenge du? Did He Died? (alternatively, “Did He Die?”) is a catchphrase generally posted by people attempting to troll in the comment sections of YouTube videos depicting physical injuries or accidents, such as FAIL videos. Although the expression had its beginning as a troll-bait containing a grammatical error, it has been increasingly used in comments without any context, regardless of whether there’s a reason to even question if anyone might have died in the video. Other variations of the phrase include, “did he dieded” or “did x died,” where X is the subject of the video. Kan det kun brukes på internet? Hva med noe man ser på film eller tv? Har bare "vært på internet" siden 1994 så er ikke helt inne i den sjargongen... Siter
Bicepsbro Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Generelt på youtube står det... Står ikke at du ikke kan trolle kompisen eller kjærringspetakkelet ditt når du ser film hjemme. Siter
Knugen Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Se hele denne videoen. HELE. Og dø av latter Klassiker: Gigantisk vaxpropp och kackerlacka avlägsnas ur ett öra @ Existenz.se Uuuuuuh, jeg måtte hatt seriøs terapi etterpå om jeg hadde gått rundt med det der i øret:hungover:! FatFighter Malm, Anya, Fny og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.