Gå til innhold

Ting som gjør det lettere å være sunn/på diett


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Som en positiv motvekt til den andre tråden :)

Sitter å gomler en stor pose koteletter fra varmdisken til lunsj, får slengkommentarer på at det kun er kjøtt uten noe tilbehør. Så sier en kollega, "prøv du å løfte halvparten av det han løfter så tror jeg ikke du hadde slengt slike kommentarer"

Blir litt varm om hjertet av slikt, at folk faktisk anser en som sterkere en gjennomsnittet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha støttende personer rundt seg gjør det helt klart klart lettere å være på diett. Men noen ganger er det faktisk litt allright å ha noen "motstandere" også, for da kan du dra frem litt faenskap også, som forteller deg at du skal overbevise dem at de tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mager kesam og proteinpulver. Gjør det ihvertfall lettere å være lat på diett :D

PF/IF og karbs på kvelden gjør det også lettere (for meg) å være på diett. Kan fremdeles spise meg skikkelig mett og sliter ikke med sultfølelse.

Kaffe er en god venn på diett :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funlight appelsin blandet med farris bris!

Når jeg rabler ned en rask cirka-plan for hver dag så følger jeg den gjerne alltid

Matpakker som Leonora nevner :D

Tillate seg litt godt iblant istedet for å fråtse heelt en dag i uken hjelper for meg.. Litt sjokomelk eller en pakke doc blir ofte snopet i ukedagene, og 200 kcal som sparer meg for de 2000 ekstra jeg kanskje hadde spist på lørdagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt rar, men jeg spiser heller ting jeg elsker til middag, da er jeg så mett etterpå at dessert er bare å glemme, å ukeskos, lørdagskos, søndagskos, kveldskos osv er stort sett:

grilled_steak.jpg

Synd man ikke kan grille inne for nå er sesongen over :( Men heldigvis er det så mange andre måter å få seg en saftig biff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...