Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At kroppen ikke tar opp glutamin fra kosten er bare tull. At mesteparten brukes i tarmcellene stemmer, men sist jeg sjekket var dette en del av kroppen, og tilfeldigvis det stedet det er mest behov for glutamin. Glutamin er også den aminosyren vi har desidert mest av i kroppen, og også den det finnes mest av i de fleste proteinkilder.

Informasjonen i den videoen der består av en svært kreativ tolkning av fysiologien :p

er Whey 80 greit dersom man er laktoseintolerant?

Prøv. Det er veldig individuelt hvor godt man tåler laktose. Laktoseintoleranse er en diagnose som sier noe om at du tåler laktose dårlig, men de aller fleste tåler det i små doser likevel. Tilpass mengden, og bland det med vann, så skal du se det går helt fint :)

Prøv. Det er veldig individuelt hvor godt man tåler laktose. Laktoseintoleranse er en diagnose som sier noe om at du tåler laktose dårlig, men de aller fleste tåler det i små doser likevel. Tilpass mengden, og bland det med vann, så skal du se det går helt fint :)

Litt seint ute her, ble besvart for lenge siden :) Er klar over det du sier, men bra du tok deg tiden hvertfall. Er forresten ikke laktoseintolerant, var bare nyskjerrig.

+1

Jeg tåler f.eks en skål med frokostblanding/vaffler osv...

Men hvis jeg drikker ren melk i litt store doser så får jeg veldig vondt i magen.

IKKE bland Whey-80 med vann. Det smaker satan.

Annonse

Det smaker tilnærmet satan med melk også. Én gang, og aldri mer.

Næææ, jeg syns det smaker helt ok med melk, men klarer ikke å drikke det blandet med vann. Gleder meg til min 100% Whey Gold Standard kommer i posten <3

Er jeg den eneste som tar alt mulig rart av tilskudd selv om det kanskje er bare en ørliten mulighet for at det bidrar til bedre resultater...? :sneaky: hehe...

Spørsmålet er vel om vi gidder å bruke en formue på noe som potensielt (og sannsynligvis) ikke fungerer :dry:

• 4 uker senere...

Ser folk snakker om Whey-80 og Whey-100..jeg personlig bruker Gourmet Pro fra Star Nutrition, koster 199kr for 900g! Kontra Star Nutrition Whey-80 som koster 159kr for 1kg og Star Nutrition Whey-100 som koster 279kr for 1kg!

Ser såklart at det er forskjell på prisen, men innholdet er da ikke såå mye forskjelig heller?

Innhold per 100g:

Whey-80: 395 kcal, protein 76 g, karbohydrater 4 g

Whey-100: 366 kcal, protein 86 g, karbohydrater 1,2 g

Gourmet pro: 357-363 kcal, protein 76-80 g, karbohydrater 4,5-5,8 g

Har ikke smakt Whey80 eller Whey-100...men syntes Gourmet Pro (sjokolade) smaker himmelsk! Både med vann og melk, å klumper ikke!

Har sjeldent sett folk skrevet noe ang protein pulveret Gourmet Pro, er det noen grunn? :p

Annonse

Utdyp gjerne. Er det tullball at man ikke er fastende etter å ha drukket noe som inneholder kalorier?

Det spørs litt hva du mener er fastende og ikke. Om kroppen ikke starter opp alle fordøyelses prosessene når du inntar BCAA, så vil jeg påstå at du fortsatt er fastende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...