Gjest Jester Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Ting blir faktisk bare dummere og dummere med årene! Siter
Oddis Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Må jo være bra, de hadde jo bra muskler de på reklamen! Siter
wheysted Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Haha åneeii.. tenk å være med på å spille inn den reklamefilmen da.. pinlig når de viser den på jobben Siter
Tor Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Ingenting Slår shake weights.. Denne har jeg liten tro på sammenlignet med ShapeWeights awesomeness! Siter
Andy Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Haha, bare jeg som fikk litt andre assosiasjoner på enkelte av klippene der? :rofl: Spesielt den første. Hadde vært morro å prøve det faktisk Tor og Camillam 2 Siter
nano Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Haha, bare jeg som fikk litt andre assosiasjoner på enkelte av klippene der? :rofl: Spesielt den første. Hadde vært morro å prøve det faktisk Haha, nei, altså... Tenkte raskt på en annen type trening, ja. Siter
Tor Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Haha, nei, altså... Tenkte raskt på en annen type trening, ja. Åjasså! Du ser på det som trening.. jaja, jeg ser på det som tja.. kos? Manne-løøøve Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Dere er en gjeng med pervoer! Her demonstrerer de neste generasjons treningsutstyr og dere går rett i grisebingen! Fy skamme seg! Siter
Tor Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Dere er en gjeng med pervoer! Her demonstrerer de neste generasjons treningsutstyr og dere går rett i grisebingen! Fy skamme seg! Du er gjærne velkommen, vi har gjørme! Opheliia 1 Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Er opptatt! Har en shake weight i en hånd og en Free Flexor i andre hånden. Etter 2 minutter bytter jeg hender, kommer til å bli SVÆR! M.Kristine og Tor 2 Siter
Magnus Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Har allerede bestilt fem partier av disse :cool: Siter
M.Kristine Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Ojoj- det ser iallefall latterlig ut:D Siter
Gjest aaa Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Det der så mer ut som sexleketøy for homoseksuelle menn... Siter
ram88 Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg ble medlem på forumet i dag og elsker å lese om trening og diverse, MEN! Kan ikke moderatorer flytte denne tråden til off-topic eller lignende, slik at dere kun har innlegg som faktisk er verdt å se/lese i de seriøse seksjonene i forumet. Ps. Og kanskje lage noen regler om hva som kan postes i de forskjellige seksjonene? Ty Svein Erik og Plyo 2 Siter
Gjest aaa Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Forsåvidt enig jeg også, selv om jeg kanskje ikke burde være det med tanke på gamle (og kommende) synder Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.