Gå til innhold

Anbefalte innlegg

haha, gledes-sponsor? en du kan ringe når du føler at gleden har forsvunnet?

så lenge jeg får sjokolademelk, søvn og trening så er jeg med på det! Å motivere og glede andre er det morsomste jeg veit!

Jaaa, jeg har fått en alldeles egen gledes-sponsor. Jeg kommer nok å trenge det sjeeeldent fordi jeg er nesten alltid plagsomt glad. Men man kan alltid bli gladere :D

Og jeg looover at jeg skal fore deg massevis med den godeste sjokolademelken, deiligste søvnen og diggeste treningen!

Fortsetter under...

Uansett så er ikke poenget å ta seg bra ut på trening. Kle deg i hva du syns er mest komfortabelt for det arbeidet du skal gjøre, ikke fordi det "er finest"..

Skulle ønske alle tenkte sånn.. Enklerer for oss gutter å holde oss skadefri på trening om dere hadde tenkt slik alle sammen:whistling:

Annonse

Tor, din gris!

Nei nei, dette har vi gått igjennom flere ganger!

Men for menns egen sikkerhet kan det vel være greit med noe som ikke er gjennomsiktig.

Mitt råd (hørte fra ei veninne)

Bruk to stk thigths samtidig ;) Må bli varmt.. men løser vel problemet:meh:

Men for menns egen sikkerhet kan det vel være greit med noe som ikke er gjennomsiktig.

Det hørtes utrolig klamt og varmt ut!

Hehehe, dette blir vi aldri ferdige med ;)

Ikke dumt! Slett ikke dumt...

Annonse

Nike-tights, Puma-tights, Röhnisch-tights... Har aldri hørt at jeg flasher ræv når jeg trener med tights (og jeg har PT som pleier å si i fra om ting ikke er på stell, foråsiresånn).

Ah, har bare en tights fra Röhnisch, og den er så og si ikke gjennomsiktig. Men både craft, H&M, MXDC og Frank Shorter er gjennomsiktig. Hvertfall slik at du ser trusa.. Men får prøve puma og nike da! :)

• 3 uker senere...

Kjøpte meg 3 tighster fra HM fordi de er billige i forhold til Nike osv, selv om Nike er favorittmerket mitt. I stedet for å kjøpe én tights fra Nike så får jeg to fra HM til samme pris (i norske butikker vel og merke. Har ikke så mye erfaring med utenlandske nettbutikker). Er kjedelig å vaske klær så ofte.

Sitter inne på den amerikanske Nike shopen og sikler :wub:

Føler det ser litt dumt ut å gå med 3 forskjellige merker på sko, tights og t-skjorte. 4 forskjellige om Nike logoen på sportsbhen vises gjennom Frank Shorter toppen min :unsure:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...