Gå til innhold

Treningsklær


Opheliia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en tråd om treningsklær her:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/forslag-til-kule-treningskl%C3%A6r-anyone.348/

Men siden klær er så gøy er det ingenting i veien for å ha to eller hva.. he-he.

Personlig synes jeg det er ett fett hvilket merke klærene kommer i, så lenge jeg kan trene i dem uten å føle meg utilpass. Er glad i enten helsvart eller grå med litt farver..

De typiske treningsklærene er jo gjerne svarte + en veldig KNÆSJ farve. Det synes jeg er en uting.. "don't mix black with colour. It makes the black look boring and the colour look cheap". Ikke at det gjør noe i treningssammenheng, men det er ikke ideelt, in my humble opinion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klær fra alle mulige merker, inkludert HM, og kunne egentlig ikkje brydd meg mindre om kor dei kjem frå. Det viktigste er at eg føler meg vel i kleda og at dei er behagelige å trene i. Det verste som fins er løpetights som sakte men sikkert beveger seg nedover under joggeturen..her gjelder det å snøøøøre saman:p Favoritten er knall rosa singlett, ser sikkert totalt idiot ut, men føler meg ekstremt energisk i denne!:DBand t-shirts er forresten ALLTID ein slager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store problemer med buksene fra H&M. De glir av meg:eek:. Jeg kan ikke ha dem mindre, S blir nemlig for lite..men M glir av meg. Som student er det sjeldent jeg tar meg råd til å bruke 5-800 kr på ei bukse, så jeg har et spm; noen som har bukser å anbefale? Eventuelt tights som ikke viser absolutt alt? Er ikke så begeistret for stramme løpetights f.eks:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på jakt etter en tettsittende treningsgenser typisk Better Bodies Colorado Flex men synes det er litt overkill å bruke 599 kr på en treningsgenser, har behov for flere så da kan det bli litt dyrt.

Ønsket pris: 2-400 kr hadde vært super!:) Har noen ett forslag hvor jeg kan bestille dette? Evt. butikker i Stavanger/jæren området som har på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter en tettsittende treningsgenser typisk Better Bodies Colorado Flex men synes det er litt overkill å bruke 599 kr på en treningsgenser, har behov for flere så da kan det bli litt dyrt.

Ønsket pris: 2-400 kr hadde vært super!:) Har noen ett forslag hvor jeg kan bestille dette? Evt. butikker i Stavanger/jæren området som har på lager?

Den var kul! Hiver meg på denne. Anybody

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som journalist har jeg vært super-duper heldig å få teste masse forskjellige merker på treningstøy nå i det siste - og så langt er det ingenting jeg føler jeg ikke kan bruke. Men, noen favoritter har jeg da fått: Skins! Hellig overbevist, etter å ha testet i både motbakkeintervall, langkjøring og styrketrening. Kompresjonstøy er helt suverent! Ellers ble jeg utrolig positivt overrasket over Röhnisch sitt tøy. De sitter noe høyere i livet og har ganske bred linning for de som liker det. Forutenom det er jeg veldig glad i både Nike og Adidas. Alt funker så lenge det har lomme - fullstendig avhengig av det :)

Ellers tror jeg det beste er det enhver føler seg mest vel i - enkelt og greit! Bare husk: aldri vask treningstøy med tøymykner i vasken, da oppstår det mugg mellom de tekniske fibrene, og tøyet mister evnen til å puste og transportere svette - dessuten vil det oppstå en greit sur lukt :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge klærne er comfy, så driter jeg i om det er Better Bodies eller H&M:) Men for oss jenter med mye bootie og smal midje er Better Bodies suverent! Men jeg elsker også collegebuksene mine fra Cubus:)

Jah, Cubus-joggis er faktisk gode som gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser etter kvalitet og pris. Ikke på noen spesielle merker. Har handlet mest på sportsbutikker.

Noen som vet om noen greie, rimelige treningsklær for gravide? Har vokst ut av treningskjortene mine og bruker vanlige t-skjorter, men ser for meg jeg snart vil trenge noe nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor omtrendt i nike og better bodies treningstøy:) Ooooh, so comfy:D

Da er vi to! :D

Etter å ha tenkt over det.. så bruker jeg nesten ikke annet enn treningsklær lengre!

Har blitt så bortskjemt av å gå i übercomfy klær :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tendens til å være kledd topp til tå i Nike. Har noe Puma og Adidas og H&M og sikker andre merker også, men er helst Nike som passer meg best sånn kroppsform-messig. Trener alltid i lange tights og teknisk tskjorte. Synes det er mye jalla treningsklær der ute, jeg liker best tights og litt løse tskjorter på meg selv i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...