Gå til innhold

Gode "six pack" øvelser? med andre ord tunge og effektive mage øvelser?


kimz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har sett spørsmål som dette hær over hele internettet og det blir svart likedan hele tiden:

De beste mageøvelsene er Markløft og Knebøy. Har du lyst på en sterk og bra mage så tren mløft og bøy. Du kan jo selvsakt ta noen situps også men det er ikke "KJEMPE" bra øvelse! ;) Det hjelper liksom ikke å ta 300 situps om dagen, da er det like enkelt å ta knebøy og markløft med riktig teknikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som ikke kan kjøre knebøy og markløft av ymse grunner? Skader eller dårlig teknikk vil ikke gi magemusklene noe særlig effekt. I denne tråden leter jeg jeg etter mer direkte øvelser på magen, ikke øvelser som går på mange muskelgrupper samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som ikke kan kjøre knebøy og markløft av ymse grunner? Skader eller dårlig teknikk vil ikke gi magemusklene noe særlig effekt. I denne tråden leter jeg jeg etter mer direkte øvelser på magen, ikke øvelser som går på mange muskelgrupper samtidig.

Se svar #12 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...