Gå til innhold

Hva er deres favoritt matrett med cottage cheese?!?


SaraM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forøvrig styrer jeg unna lettprodukter, fordi de ofte inneholder mye annen skit, selv om sukkeret er borte. Skal man unngå sukker, som hovedpoeng, så kan man jo lage det selv?:) Friskt, ferskt, sunt, uten masse tøysete tilsettningsstoffer:)

Er ikke lett å kutte sukkeret når en er en søtmums! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
lager heller mitt eget syltetøy jeg av moste jordbær og sukrin..namm:)

Jeg lagde det alltid med sukrin før. Men sukrin er litt dyrt i lengden, så nå blander jeg inn litt flytende natreen. For mye natreen gir ofte en metallsmak, så jeg avrunder smaken med sukrin(melis). Tror det blir litt billigere i lengden, siden jeg liker syltetøyet søtt og defor bruker mye søtning :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos syltetøy, det finnes ISIS syltetøy også. Men vet ikke hvor massiv forskjell det er fra disse til de som en får på vanlig butikk?

ISIS Jordbær Marmelade giver dig den gode, lækre smag af nyplukkede jordbær. Nyd den på brød, yoghurt eller til kager og desserter. Og nyd den med god samvittighed. ISIS Jordbær Marmelade indeholder nemlig hele 85% færre kalorier end traditionel marmelade, og så er den ikke tilsat sukker – dog med et naturligt indhold af sukker fra frugterne.

Diætist Frk. Skrump mener: ISIS marmelader er super. De er super gode til vægttab. Du kan fx lave din egen lækre frugtyoghurt af fromage frais med 2-3 spsk ISIS marmelade i, og så slipper du for sukkeret, som er i adskillige frugtyoghurter.

Ingredienser

Jordbær marmelade ikke tilsat sukker, men med et naturligt indhold af sukker, der stammer fra frugten. Indeholder sødestoffer.

Ingredienser:

50% jordbær, vand, frugtsaft, fortykningsmidler (pectin, xanthangummi), surhedsregulerende middel (citronsyre), konserveringsmiddel (kaliumsorbat), sødestoffer (sucralose, acesulfamkalium).

Næringsinnhold pr 100 gram:

85 KJ/ 20 kcal

0-1 g protein

5 g karbohydrat hvor 2,5 g er sukkerarter

0-1 g fett

En porsjon er 20 gram:

4 kcal

<0,1 g protein

1 g karbohydrat hvor 0,5 g er sukkerarter

<0,1 g fett

Koster vel rundt 35 kr for ei krukke på 300 gram

Er denne bedre enn de på butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

funker bra med et par spiserskjeer sukkerfritt jordebærsyltetøy. En anna variant som passer en lørdagskveld, er og ha oppi en dæsj med sånn dere freia sjokolade topping som stivner på isen, røre rundt og sette den i frysern litt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...