FrkHoel Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg og sambo venter på et nytt familiemedlem - en bullterriergutt! Vi er begge to helt håpløst dårlige på å tenke ut navn, så derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har noen kule navneforslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evjo Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ludvig! Det heter bulldogen min;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Haha Gøy med litt "utradisjonelle" navn på bikkjene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det heter eksen min så det funker dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cozmo Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Han må jo bare hete squat :thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Haha, bra forslag, men tror det blir litt vanskelig å rope etter'n ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fitbull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert André Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Brutus ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Quadriceps! Eller bare gå for det logiske å kalle han Stig. For da vet alle automatisk at han er en kjøter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 - Terje! Til ære for de som ikke klarer å si r, og som da ofte sier "bull-terjer"! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Nesten litt merkelig at ingen har nevnt det enda, nemmelig Arnold! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweat Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 "Tarzan" er litt morsomt! Så har du jo " Rocky" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineH Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Bøff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Casanova er jo kult da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lz'Pv Bruh Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg og sambo venter på et nytt familiemedlem - en bullterriergutt! Vi er begge to helt håpløst dårlige på å tenke ut navn, så derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har noen kule navneforslag? Leonidas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Bjarnt-Arne! (har et familiemedlem som er så heldig å være eier av dette navnet) Men sånn mer seriøse forslag: Fido Cozmo Klingo Rango ..og Burre elvi og cozmo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Håper vi får vite hva det endelig navnet blir også da! Tor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sakko! Andy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreshBlix Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nero Andy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.