FrkHoel Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg og sambo venter på et nytt familiemedlem - en bullterriergutt! Vi er begge to helt håpløst dårlige på å tenke ut navn, så derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har noen kule navneforslag? Siter
FrkHoel Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Skrevet 3. oktober 2011 Haha Gøy med litt "utradisjonelle" navn på bikkjene Siter
FrkHoel Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Skrevet 3. oktober 2011 Det heter eksen min så det funker dårlig Siter
FrkHoel Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Skrevet 3. oktober 2011 Haha, bra forslag, men tror det blir litt vanskelig å rope etter'n ute Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Quadriceps! Eller bare gå for det logiske å kalle han Stig. For da vet alle automatisk at han er en kjøter. Siter
Lily Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 - Terje! Til ære for de som ikke klarer å si r, og som da ofte sier "bull-terjer"! hehe Siter
Andy Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Nesten litt merkelig at ingen har nevnt det enda, nemmelig Arnold! Siter
Sweat Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 "Tarzan" er litt morsomt! Så har du jo " Rocky" Siter
Lz'Pv Bruh Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg og sambo venter på et nytt familiemedlem - en bullterriergutt! Vi er begge to helt håpløst dårlige på å tenke ut navn, så derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har noen kule navneforslag? Leonidas Siter
Tor Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Bjarnt-Arne! (har et familiemedlem som er så heldig å være eier av dette navnet) Men sånn mer seriøse forslag: Fido Cozmo Klingo Rango ..og Burre elvi og cozmo 2 Siter
Lily Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Håper vi får vite hva det endelig navnet blir også da! Tor 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.