Gå til innhold

God morgen og....ah...whats for breakfast???

Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

[ATTACH=full]13869[/ATTACH]

Tunfisk, squash, selleri, tomat og et egg... steke og krydre! voila, god frokost!! :)

Ser kjempegodt ut:) Jeg har ikke tunfisk da,er tom,må kjøpe,men det kan være min frokost imorgen :D Aldri tenkt på å lage tunfisk omelett jeg faktisk....go figure:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]13869[/ATTACH]

Tunfisk, squash, selleri, tomat og et egg... steke og krydre! voila, god frokost!! :)

Ah, dette så dritgodt ut... Men sliter litt med tanken på å ha tunfisk til frokost. Jeg elsker tunfisk, men til frokost...?:huh: Men det er vel bare en vanesak, kanskje jeg liker det om jeg prøver;) Jeg er generelt ikke noe frokostmenneske, så her er det kun havregrøt eller lavkarbobrød som går ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, dette så dritgodt ut... Men sliter litt med tanken på å ha tunfisk til frokost. Jeg elsker tunfisk, men til frokost...?:huh: Men det er vel bare en vanesak, kanskje jeg liker det om jeg prøver;) Jeg er generelt ikke noe frokostmenneske, så her er det kun havregrøt eller lavkarbobrød som går ned...

Samme her ,men begynner å venne meg litt mer til lunjs middags materiale til frokost:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BCAA, Svart kaffe, Alcar og L-Tyrosine! Frokost for folk som må få jobba effektivt :)

Sjæl, ish. 2 scoops Xtend BCAA, x antall kopper kaffe, vann, vann og vann.

Blir forsåvidt en litt mer næringsrik frokost om en times tid: Isbergsalat, paprika, squash, agurk, avokado og fire egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...