Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

[ATTACH=full]13869[/ATTACH]

Tunfisk, squash, selleri, tomat og et egg... steke og krydre! voila, god frokost!! :)

Ser kjempegodt ut:) Jeg har ikke tunfisk da,er tom,må kjøpe,men det kan være min frokost imorgen :D Aldri tenkt på å lage tunfisk omelett jeg faktisk....go figure:P

[ATTACH=full]13869[/ATTACH]

Tunfisk, squash, selleri, tomat og et egg... steke og krydre! voila, god frokost!! :)

Ah, dette så dritgodt ut... Men sliter litt med tanken på å ha tunfisk til frokost. Jeg elsker tunfisk, men til frokost...?:huh: Men det er vel bare en vanesak, kanskje jeg liker det om jeg prøver;) Jeg er generelt ikke noe frokostmenneske, så her er det kun havregrøt eller lavkarbobrød som går ned...

Ah, dette så dritgodt ut... Men sliter litt med tanken på å ha tunfisk til frokost. Jeg elsker tunfisk, men til frokost...?:huh: Men det er vel bare en vanesak, kanskje jeg liker det om jeg prøver;) Jeg er generelt ikke noe frokostmenneske, så her er det kun havregrøt eller lavkarbobrød som går ned...

Samme her ,men begynner å venne meg litt mer til lunjs middags materiale til frokost:D

Annonse

BCAA, Svart kaffe, Alcar og L-Tyrosine! Frokost for folk som må få jobba effektivt :)

Sjæl, ish. 2 scoops Xtend BCAA, x antall kopper kaffe, vann, vann og vann.

Blir forsåvidt en litt mer næringsrik frokost om en times tid: Isbergsalat, paprika, squash, agurk, avokado og fire egg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...