Gå til innhold

Forbedringer på forumdesign?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meget bra forum, med mange gode funksjoner (savner en thumbs-up smilie her ;))

En ting jeg tenkte på er den "status"-greia på profilsiden, går det an å gjøre slik at man kan å legge inn bilder der? Og kan disse statusoppdateringene publiseres f.eks. i en egen boks på høyresiden eller underst på forumoversikten?

Nei, har disablet det inntil videre for å holde det litt ryddig og lesbart

Det er bra synes jeg. Det blir fort mye rot med signaturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å begrense til kun en linje med signatur? Blir jo ikke så mye rot da. Eventuelt ha statusoppdatering som signatur.

Savner også thumbsup, w00t og scared - smileyene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk enig Espen, signaturer kan gjøre det hele litt rotete. Men kanskje en mulighet for å tilpasse profilen sin, og ha evt. "signaturer" der. I tillegg hadde det kanskje vært litt ok med muligheten til å laste opp flere bilder på profilen, for å poste evt. fremgang mtp. trening/kosthold - eller rett og slett bare for å vise seg frem! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kva med ein oversikt over feks 50 siste likte poster ? Gjør heile featuren litt meir nyttig imo.

Ellers er det bare en egobooster for enkeltpersoner uten spesiell nytteverdi.

Dersom vi får en oversikt over "liker", så kan man lettere identifisere og gjøre seg nytte av gode tråder og poster på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager er søke knappen?

Jeg vet jo at man kan søke gjennom nettsidene, men synes absolutt det bør være en søkefunksjon internt i forumet, hvor man har mulighet til å søke på titler og/eller innhold osv sånn at man lettere finner frem. Forumet kommer jo forhåbentligvis til å bli gigantisk, og da synes jeg vi trenger det! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en stor fan av "siste svar på dine innlegg" på tf. Syns at det er den beste funkskjonen på det forumet. Den er lett tilgjengelig, ved siden av forumoversikten, og gir en enkel oversikt over nye innlegg på de trådene du følger. Ser at det er en "fulgte tråder" greie her, men kunne gjerne likt at den kunne være på samme sted som den de har på tf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...