Gå til innhold

Forbedringer på forumdesign?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hvor i alle dager er søke knappen?

Jeg vet jo at man kan søke gjennom nettsidene, men synes absolutt det bør være en søkefunksjon internt i forumet, hvor man har mulighet til å søke på titler og/eller innhold osv sånn at man lettere finner frem. Forumet kommer jo forhåbentligvis til å bli gigantisk, og da synes jeg vi trenger det! Hihi!

Søkeboksen øverst til høyre søker både igjennom "den vanlige" nettsiden og forumet - må da vel være greit å slippe to slike? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkeboksen øverst til høyre søker både igjennom "den vanlige" nettsiden og forumet - må da vel være greit å slippe to slike? :)

Nei, fordi man kan ikke spesifisere nok.. på de fleste forum har man mulighet til å søke gjennom f.eks trådtitler eller hele innlegg, vise resultater som innlegg eller hele tråder, osv osv osv. MEN de sa de holdt på å ordne noe sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi man kan ikke spesifisere nok.. på de fleste forum har man mulighet til å søke gjennom f.eks trådtitler eller hele innlegg, vise resultater som innlegg eller hele tråder, osv osv osv. MEN de sa de holdt på å ordne noe sånn :)

Ja, jeg fatter at andre forum har en litt mer avansert søkefunksjon + filtre, men min personlige mening er at Google sin søkemotor banker det lett. Om du skal følge tråder du deltar i, er det jo bare å bruke varslingssystemet. Google finner det innholdet du mest sannsynlig vil ha uansett : ) Regnee med at det bare er uvant for de fleste å bruke/sette seg inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare skryte litt! Dette er det beste forumet jeg har vært på rent estetisk! Elsker fargene (Grønn!! <3!), at profilbildene er såppas store, alt er veldig logisk og oversiktelig! :) Ble ganske sjokkert igår da jeg innså hvor ny-oppstarta dette er, ser ut til at dere har styrt unna de irriterende "barnesykdommene" og gått rett på suksessformel. :thumbsup: Veldig bra jobba!! (Og smileyene er kjempesøte!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med forumet, men savner en oversikt over treningsloggen/hovedtråden til den personen du går inn på profilen til. Nå går mye på hukommelsen, hvem som kalte seg hva og hvordan man finner dem ved å bla seg gjennom de utallige loggene/siste aktiviteten. Så på profilsiden hadde dette vært ypperlig å finne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefornøyd med forumet, men savner en oversikt over treningsloggen/hovedtråden til den personen du går inn på profilen til. Nå går mye på hukommelsen, hvem som kalte seg hva og hvordan man finner dem ved å bla seg gjennom de utallige loggene/siste aktiviteten. Så på profilsiden hadde dette vært ypperlig å finne :)

Enig der ass! At en tråd startet i loggbok forumt automatisk blir lenket til på profilsiden :D gen-i-alt.

Ellers lurer jeg på om det går an å blokke/ignorere folk her inne? Det hadde vært en grei funksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg vil ha muligheten til signatur her. Er så stilrent og enkelt uten, og savner det ikke så veldig. Bør hvertfall ha begransninger. F.eks. at det begrenses til 1-2 linjer, ikke mulighet til å endre skriftstørrelse, ikke mulighet til å bruke bilder osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulighet for å legge inn loggbok i profilen, sånn at man kan trykke på personen ved et innlegg, å få "logg" opp ved profil, start en samtale osvosv

Litt det jeg savnet og derfor tok signatur som et eksempel. Er for tungvint å komme til de ulike sin loggbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...